Wat mis je het meest van pre-Corona?

Ik geef iemand nog liever een kus op de wang dan dat ik zijn of haar hand moet schudden maar ja een random dokter in het ziekenhuis een kus op de wang geven is ook zo awkward as hell.
Rare dokters daar bij jou in het ziekenhuis. Toch wat creepy, een dokter die zijn patiënten een kus geeft.

Nuja zo'n jong verpleegstertje die mij een kus geeft zou ik nog niet zo erg vinden, maar ik ben er zo nog geen tegengekomen helaas.
 
Nieuwe mensen ontmoeten.

Met bekenden kun je makkelijk contact onderhouden, maar de nieuwe kennissen van de voorbije twee jaar zijn op één hand te tellen. Ook gesprekken met onbekenden zijn zeldzaam geworden. In mijn studententijd had ik dit niet mee willen maken. Het is te begrijpen dat vooral jonge mensen protesteren, want op die leeftijd wil je je kennissenkring uitbreiden.
 
Een complotvrije wereld.

Alles wat nu enigszins fout durft lopen in de wereld is deel van een complot.
Doe zelf maar onderzoek!

Echt hé.:laugh:
En dan zeggen ze ja ik heb zelfonderzoek gedaan en heb dit en dat ontdekt.
Vervolgens komen ze aankakken met 1001 links van YT filmjes van halvegare hippies die way to much jointjes hebben gesmoord in hun leven.

In aller allerbegin van heel deze zooi bekeek ik die filmpjes ook totdat ik complete waanzin voorbij zag komen en gekste knip en plakwerk dan was ik er wel klaar mee maar uiteindelijk beslis je nog altijd zelf of je naar die onzin kijkt/luistert.
Gewoon kappen met die onzinverkopers.
 
Ik mis mensen hun gezicht zien.
Ik heb anderhalf jaar een kinesiste gehad wiens gezicht ik dus nooit gezien heb zonder mondmasker.
Vorige week "koffieklets" met de mama van een klasgenootje van de dochter: eerste keer dat ik haar gezicht zag, handig voor haar wel want die heeft van Corona geprofiteerd om een beugel boven en onder te dragen 😁.

En ook het ongedwongene, simpelweg naar de supermarkt gaan zonder eerst te moeten controleren of ik wel een masker bij heb, frieten kunnen ter plaatse eten zonder eerst uw app te moeten scannen,...
 
Ik mis vooral het contact met nieuwe mensen. Je spreekt af met je dichtste kring, maar ik heb ook mensen die ik vroeger 1-2x per jaar zag op een grote sociale activiteit, beetje bijbabbelen. Ook gewoon nieuwe contacten leggen is niet gebeurd de afgelopen 2 jaar.
 
Heel mijn familie nog eens kunnen zien op het jaarlijkse familiefeest. (Is intussen al een grote familie doordat al mijn nichten een gezin hebben en sommigen wonen niet in de buurt, dus zie ik sowieso al quasi nooit.)
Zou dit jaar al voor het 3de jaar op een rij afgelast worden (sinds 2020 dus) als Corona niet betert.
Ik ben nu al meer dan een halfjaar samen en mijn vriend heeft nog niet eens de kans gehad om iedereen van mijn familie te ontmoeten.
 
Een complotvrije wereld.

Alles wat nu enigszins fout durft lopen in de wereld is deel van een complot.
Doe zelf maar onderzoek!

Ik vrees dat dat er niet meer zal uit gaan. Corona heeft er voor gezorgd dat zulke mensen zich online wat hebben kunnen "verenigen", en ook na corona zullen die gewoon gretig met z'n allen overal complotten achter blijven zoeken. Dat is nu ook al zo met oa de situatie in Rusland, natuurrampen, vorig jaar de situatie met Jurgen Coninx, ...
 
Oei, ik denk dat deze vrouw ook de pre Corona tijd mist 🙈. Sjeezes, sommigen beginnen echt zot te worden 😬.
Ik vind het wel niet kunnen dat ze @Loser erbij haalt, dat is echt niet schoon!
 
Oei, ik denk dat deze vrouw ook de pre Corona tijd mist 🙈. Sjeezes, sommigen beginnen echt zot te worden 😬.
Ik vind het wel niet kunnen dat ze @Loser erbij haalt, dat is echt niet schoon!
:laugh:
Dat is een Karen is voor én familienaam!!:laugh:
 
Onbezorgd ergens naar binnen kunnen wandelen (zonder masker of ticket) (vb een winkel) iets bekijken (een product) het eens vastnemen en terugleggen (zonder mijn handen te moeten ontsmetten).
Niet moeten nerveus komen van de persoon die hoest achter mij terwijl ik aanschuif aan de kassa...

zo'n zaken.
 
Onbezorgd ergens naar binnen kunnen wandelen (zonder masker of ticket) (vb een winkel) iets bekijken (een product) het eens vastnemen en terugleggen (zonder mijn handen te moeten ontsmetten).
Niet moeten nerveus komen van de persoon die hoest achter mij terwijl ik aanschuif aan de kassa...

zo'n zaken.



Ik wil ook weleens een keertje kunnen hoesten en niezen zonder dat mensen me scheef gaan bekijken of is een keertje me kunnen verslikken met onsterfelijk hard hoesten als gevolg zonder dat de zenuwachtige man voor mij aan de kassa me aankijkt alsof ik een atoombom op zijn hoofd heb gedropt.:unsure:
 
Ik wil ook weleens een keertje kunnen hoesten en niezen zonder dat mensen me scheef gaan bekijken of is een keertje me kunnen verslikken met onsterfelijk hard hoesten als gevolg zonder dat de zenuwachtige man voor mij aan de kassa me aankijkt alsof ik een atoombom op zijn hoofd heb gedropt.:unsure:
Alleen maar goede ervaringen mee. De rij aan de kassa gaat een stuk vlotter vooruit.
 
Terug
Bovenaan