Wat is voor jou wel vanzelfsprekend, maar voor anderen niet?

Mijn slechtste eigenschap, maar tegelijkertijd mijn beste eigenschap (vooral in het echte leven) = Ik ben een goeie toneelspeler en ik kan mij soms wel eens bijvoorbeeld van den 'domme' houden als ik daar gewoon zin in heb.

Wat dit met dit topic te maken heeft? Ik vind het (soms) te vanzelfsprekend dat als ik maar blijf doorgaan en ik de onnozele blijf uithangen, dat mensen na een tijdje wel door hebben dat ik met hun voeten lig te spelen. MAAR dat is (spijtig genoeg) niet de realiteit. Meestal is het omgekeerde waar, en escaleert dit dan tot op het bot.

Dus mensen als je ooit nog eens kwaad bent op mij omdat ik echt heel idioot en onnozel doe: Je bent gewaarschuwd.

Anyways, ik heb begin vorig jaar beloofd, mij in te houden en te stoppen hiermee (op dit forum), en ik denk dat ik niet 100% geslaagd ben, maar het is toch al 10x beter geworden. Het aantal escalaties is dramatisch geminderd. Bekijk het als mijn 'dry' januari, februari, maart ...

Laatst bewerkt:
Mijn slechtste eigenschap, maar tegelijkertijd mijn beste eigenschap (vooral in het echte leven) = Ik ben een goeie toneelspeler en ik kan mij soms wel eens bijvoorbeeld van den 'domme' houden als ik daar gewoon zin in heb.

Wat dit met dit topic te maken heeft? Ik vind het (soms) te vanzelfsprekend dat als ik maar blijf doorgaan en ik de onnozele blijf uithangen, dat mensen na een tijdje wel door hebben dat ik met hun voeten lig te spelen. MAAR dat is (spijtig genoeg) niet de realiteit. Meestal is het omgekeerde waar, en escaleert dit dan tot op het bot.

Dus mensen als je ooit nog eens kwaad bent op mij omdat ik echt heel idioot en onnozel doe: Je bent gewaarschuwd.

Anyways, ik heb begin vorig jaar beloofd, mij in te houden en te stoppen hiermee (op dit forum), en ik denk dat ik niet 100% geslaagd ben, maar het is toch al 10x beter geworden. Het aantal escalaties is dramatisch geminderd. Bekijk het als mijn 'dry' januari, februari, maart ...
Hoe moeten we dan onderscheiden wanneer ge bewust aan het trollen zijt (want dat is het dan) en wanneer niet?

En ge geeft dus gewoon toe dat ge soms, zomaar want het is toch plezant, gewoon topics ligt te verzieken met onnozele woordendiarree?

Ik hoop dat ge IRL beter weet wanneer ge zoiets kunt doen en op welk moment ge ermee moet kunnen ophouden. Anders kan ik alvast zeggen dat dat geen aangename karaktertrek is.

Hoe moeten we dan onderscheiden wanneer ge bewust aan het trollen zijt (want dat is het dan) en wanneer niet?
Dat is het nu net hé. Die vraag is een jaar geleden reeds uitvoerig bediscussieerd, hier op dit forum met mij. Het antwoord weet je zelf ook al wel niet? Vandaar die 'dry' periode die ik permanent heb ingelast. Want dat is dus inderdaad mijn slechtste eigenschap, en dat is voor niemand goed.

Dus ja .. we zitten hier op dezelfde lijn.

En ge geeft dus gewoon toe dat ge soms, zomaar want het is toch plezant, gewoon topics ligt te verzieken met onnozele woordendiarree?
Het is genuanceerder dan bovenstaande. Topics verzieken is inderdaad 'deels' hetgeen waarover dit gaat en dat doe ik niet meer (bewust).
Onnozele woordendiarree is eigenlijk totaal iets anders. Dat is gewoon een bepaald subject, gewoon extra (welliswaar overdreven) in de verf zetten.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ge IRL beter weet wanneer ge zoiets kunt doen en op welk moment ge ermee moet kunnen ophouden. Anders kan ik alvast zeggen dat dat geen aangename karaktertrek is.
Ik heb dit forum lang aanzien als uitlaatklep. Wat stoom aflaten na het werk en zo. Dus ik heb lang dit forum niet serieus genomen. Het was hier lang een speeltuin. Een beetje serieus zijn, maar niet TE .. het mag allemaal wat losjes zijn ..

Ik stond er gewoon niet eens, bij stil dat sommigen dit forum erg serieus nemen en zich bepaalde zaken te hard aantrekken hier.
Ik heb dat zwaar onderschat. Voor mij was dit eerder zo iets van: Waarom is men zo kwaad? Wat is het probleem? Get a break. Het is MAAR een **** tekstforum en meer is dit niet. Maar voor sommige mensen is het meer dan dat. (en daarmee doel ik niet op jou persoonlijk he)

Ik denk dat ik hiermee je vraag beantwoord?

--

Ter info: Sommigen hier op dit forum hebben mij in het echt al gezien en gesproken. Ik ben eigenlijk best wel 'ok' in het echt. (alle ja dat zeggen de beyondgamers toch, die ik gezien heb in het echt, die woorden komen niet van mijzelf).

Anyways ik ga afsluiten ik ga morgen een toerke lopen, en dan een leuke zondag er van maken :)

Veel luisteren en zwijgen
En pas iets terugzeggen als mij daarnaar gevraagd wordt of als het iets zinnigs te vertellen is
Ik geef niet ongevraagd mijn mening of een advies, eigenlijk is dat niet zo normaal :woohoo:

Laatst bewerkt:
Uw eigen rijksregisternummer van buiten kennen, ik ging er van uit dat de meeste mensen dat wel zouden kennen maar toch al vaker gemerkt de meeste mensen dat telkens moeten gaan opzoeken.

Uw eigen rijksregisternummer van buiten kennen, ik ging er van uit dat de meeste mensen dat wel zouden kennen maar toch al vaker gemerkt de meeste mensen dat telkens moeten gaan opzoeken.
Dit, ook gemerkt dat mensen verbaasd zijn dat ik dat ken. Niet iedereen heeft ook door dat een groot deel al uw geboortedatum is 😅

5 jaar op de KSZ gewerkt. Eigen RRN (we noemden dat daar doorgaans SSIN) was ingeprent, de checksums voor pre-2000 geboortedatums en post-2000 geboortedatums ook goed gekend om random test SSINs te maken 😎

Da zijn 5 getallekes onthouden, maar elke keer alsk hem ergens moet geven en ik zeg die onmiddelijk moetk alsnog mne pas bovenhalen voor de zekerheid omda het het niet geloven... >.<

Dit, ook gemerkt dat mensen verbaasd zijn dat ik dat ken. Niet iedereen heeft ook door dat een groot deel al uw geboortedatum is 😅
Aan het 9e getal kan je zien of het over een man of vrouw gaat.
RR: xx.xx.xx-xxy.xx, als y even is dan gaat het over een vrouw en als y oneven is dan gaat het over een man
The more you know :fingerguns:

Aan het 9e getal kan je zien of het over een man of vrouw gaat.
RR: xx.xx.xx-xxy.xx, als y even is dan gaat het over een vrouw en als y oneven is dan gaat het over een man
Dan vraag ik mij af: krijgt iemand dan een nieuw RR bij een MV of VM transitie? Of gaat die regel dan de mist in?

Herkenbaar, en uw rekeningnummers enz
Op het werk ken ik ook redelijk veel nummers vanbuiten.
Vb,
0w30 =161063780
0w20= 1638015580
Sproeiervloeistof 1611909180
Koelvloeistof 1635854880
Adblue,1660724480
Oliefliter 1.6d €4 1109ay
dichtingsring 031340
Pollenfilter partner 6447xf of 6447xg
Oliefilter peugeot boxer 2.0 €6 9809532380
En tientallen meer, ken alle courante van buiten.
Maar ik merk dat ik fonetische groepjes maak in mijn cijfers. Misschien is dat de reden?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan