Wat is voor jou niet vanzelfsprekend, maar voor anderen wel?

Dat is nog niet zo lang. En er is toen een mediacampagne met oa reclamespotjes op tv rond geweest dacht ik.
Tot ik op 2 meter van die paal stond dacht ik nog: dan zijn ze dat hier in Ieper wel vergeten (ok, 't is nacht, maar dan nog).

Ik denk dat ze toch best met een andere reflecterende kleur hadden gewerkt, dit is echt bedoeld om niet op te vallen...
 

Bijlagen

  • IMG_20221223_050756.jpg
    IMG_20221223_050756.jpg
    4,7 MB · Weergaven: 2
  • IMG_20221223_050750.jpg
    IMG_20221223_050750.jpg
    4,8 MB · Weergaven: 3
Tot ik op 2 meter van die paal stond dacht ik nog: dan zijn ze dat hier in Ieper wel vergeten (ok, 't is nacht, maar dan nog).

Ik denk dat ze toch best met een andere reflecterende kleur hadden gewerkt, dit is echt bedoeld om niet op te vallen...
Lekker duidelijk. Als je al in paniek bent omdat je auto stilvalt op een overweg, is een zoektocht naar dat nummer wel het laatste waar ge aan denkt.
 
Blijkbaar (volgens het nieuws deze week) zou het vanzelfsprekend zijn dat er aan een treinoverweg een sticker op een paal hangt met een nummer dat je moet bellen als je vastzit op't spoor.

Gelukkig nog niet nodig gehad, maar ik zou ook nooit geweten hebben dat er daar zo'n sticker hangt. Ben ik de enige? Of communiceren ze zoiets echt te weinig?

Had ik tot het nieuws ook nooit gehoord.
Misschien dat die info in recente(re) rijlessen zit?

Was mij ook onbekend.
Lijkt enkel vanzelfsprekend voor mensen die de sticker daar geplakt hebben. :unsure:

Ook echt niet van meegekregen (zoals het merendeel hier precies).

Tot ik op 2 meter van die paal stond dacht ik nog: dan zijn ze dat hier in Ieper wel vergeten (ok, 't is nacht, maar dan nog).

Ik denk dat ze toch best met een andere reflecterende kleur hadden gewerkt, dit is echt bedoeld om niet op te vallen...

Lekker duidelijk. Als je al in paniek bent omdat je auto stilvalt op een overweg, is een zoektocht naar dat nummer wel het laatste waar ge aan denkt.

Ik denk dat als er een voertuig, obstakel, hinder... het spoor of een overweg blokkeert je best ook direct naar de hulpdiensten kan bellen en deze zullen je dan vragen om te gaan kijken naar de sticker op de paal.
Bij de aanrijding op de overweg een paar dagen geleden heeft er niemand onmiddellijk de hulpdiensten gebeld en zo is het treinverkeer ook niet stilgelegd kunnen worden.
 
Ik denk dat als er een voertuig, obstakel, hinder... het spoor of een overweg blokkeert je best ook direct naar de hulpdiensten kan bellen en deze zullen je dan vragen om te gaan kijken naar de sticker op de paal.
Bij de aanrijding op de overweg een paar dagen geleden heeft er niemand onmiddellijk de hulpdiensten gebeld en zo is het treinverkeer ook niet stilgelegd kunnen worden.
Waar waart gij toen die mensen uw uitleg nodig hadden?! :hurrr:
 
Ik denk dat als er een voertuig, obstakel, hinder... het spoor of een overweg blokkeert je best ook direct naar de hulpdiensten kan bellen en deze zullen je dan vragen om te gaan kijken naar de sticker op de paal.
Bij de aanrijding op de overweg een paar dagen geleden heeft er niemand onmiddellijk de hulpdiensten gebeld en zo is het treinverkeer ook niet stilgelegd kunnen worden.
Dikke second. Als ge in zo'n gevallen niet weet wat doen gewoon 112 bellen, net daarom hebben we een algemeen nummer.
 
Terug
Bovenaan