Wat is jouw "white whale", iets waar je al jaren naar zoekt?

Hmm ik zie ze niet online staan, als ik er ooit in de buurt kom spring in sowieso wel eens binnen, thx.



Ja ik had er wel moeten bij zeggen "tegen een schappelijke prijs". 7€ voor een diepvries pizza gaat me ook wat ver :-D
Maar toch merci!
Ik dacht dat je de zorgen ging weg eten nu kleine Pana efkes niet buiten kan gaan spelen.
 
Kent iemand het volgende nummer? Het start op 6min40... Je moet je wel concentreren op de muziek ipv de journaliste.

Alsof het in de Zillion zuiver was ,D. Black Magic heeft er meerdere P…. films gemaakt .
 
Maggi Hot Pockets (met de krokante bladerdeeg korst) en Dr. Oetker Flammkuchen pizza's.
Als ik 1 van die 2 ergens vind koop ik de ganse voorraad op.
Die flammkuchen liggen bij mijn weten gewoon in de carrefour ? Heb dat een tijdje geleden toch eens gekocht dacht ik :unsure:
 
Die flammkuchen liggen bij mijn weten gewoon in de carrefour ? Heb dat een tijdje geleden toch eens gekocht dacht ik :unsure:
Die zijn hier al meer dan een jaar uit alle winkels hier (Carrefour, AH, Colruyt,...). Ik zoek er elke keer naar :cry:
 
Die zijn hier al meer dan een jaar uit alle winkels hier (Carrefour, AH, Colruyt,...). Ik zoek er elke keer naar :cry:
Ik zal volgende week eens zien als ik inkopen ga doen :p het zou kunnen dat het al zo lang geleden is, maar lijkt me sterk. Ik laat het weten :D
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pana
Een aprilia 2 takt 125cc zoals ik de 50cc versie had ik mijn 16.
Als 16 jarige was dit echt een kanon om te hebben 90km/h en nog deftig acceleren ook.

Ik heb wel 10 jaar een nieuwere 125cc gehad de 2002 versie.
https://www.2dehands.be/v/motoren/motoren-aprilia/m1813927052-aprilia-rs125r-extrema

En hier staat hij dan..., op de slechtste moment ooit, geen tijd, kan er nu geen 5K aan spenderen.
En dezelfde zal 99% zeker nooit meer online komen, al zeker niet met belgische papieren.
 
Laatst bewerkt:
Een aprilia 2 takt 125cc zoals ik de 50cc versie had ik mijn 16.
Als 16 jarige was dit echt een kanon om te hebben 90km/h en nog deftig acceleren ook.

Ik heb wel 10 jaar een nieuwere 125cc gehad de 2002 versie.
https://www.2dehands.be/v/motoren/motoren-aprilia/m1813927052-aprilia-rs125r-extrema

En hier staat hij dan..., op de slechtste moment ooit, geen tijd, kan er nu geen 5K aan spenderen.
En dezelfde zal 99% zeker nooit meer online komen, al zeker niet met belgische papieren.
Ik had zo een Honda NSR met full carnage. Uitgeboorde malossi, 80cc blok, tecno uitlaat. Race carbu met sproeier van 125cc, andere tandwielen...
Haalde 13000 rpm in 6e @ 140km/u. En trok als hell. Ik zou er alles voor geven om nog eens mee te rijden.
Spijtig genoeg op de rollen gestaan. 97km/u in 4e. De (toen nog) rijkswacht had niet door dat er nog 2 versnellingen waren. :rofl:
Daarvoor nog camino/custom en wallaroo gehad met alles op en aan, incl uitgeboorde 72cc polini watercooling.
Met de camino ben ik redelijk gewond afgevoerd. +100km/u in tshirtje overkop gegaan op beton met losse steentjes. Achteraf te geschift om luidop te vertellen en ik zou het mijn kinderen nooit toelaten maar twas dikke fun.
 
Terug
Bovenaan