Mijn geduld raakt altijd op halfweg de game...same here: ik wil altijd zo vlug mogelijk de mainquest uitspelen en telkens denk ik: `ik zal de side quests wel na de main doen`, maar zodra de main uit is, heb ik geen goesting meer om nog verder te doen
Ik denk dat de enige game waarbij ik alles heb gedaan AC black flag is, maar dan ook enkel de tweede keer dat ik het speelde. toen heb ik wel de tijd genomen, maar voor de rest, heb ik geen enkele game met 100% completion in games met side-missions of hidden trophies.
In het begin ga ik enthousiast voor elke side-quest, viewpoint, treasure,... allez alles wat blinkt op de map moet ik gezien hebben, en elke pixel in fog moet weg als ik een nieuw gebied binnenkom.
Na een tijd ben ik dat dan beu en kom ik ook in de "kom, eerst de story nu en dan terugkomen. Dan gaat dat immers vlotter" modus terecht. Om dan het spel de dag dat ik de story uitgespeeld heb af te zetten en nooit meer terug aan te zetten.
En dat laatste komt dan uiteraard door die grote backlog die ik staan heb omdat ik elke game dat ik ooit wil spelen koop als ik het in korting zie staan. Tegen dat het er eindelijk van komt staat het vaak nog €10-15 goedkoper als toen ik het aanschafte, maar ik leer maar niet bij.

t ging al bij al nog vlot.
Graptje e.