Wat is jou netto (gezamenlijk) maandelijks inkomen ?

Wat is jou netto (gezamenlijk) maandelijks inkomen ?

  • 0-1000

    Stemmen: 1 0,7%
  • 1000-1500

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1500-2000

    Stemmen: 8 5,6%
  • 2000-2500

    Stemmen: 8 5,6%
  • 2500-3000

    Stemmen: 8 5,6%
  • 3000-3500

    Stemmen: 6 4,2%
  • 3500-4000

    Stemmen: 14 9,8%
  • 4000-4500

    Stemmen: 21 14,7%
  • 4500-5000

    Stemmen: 27 18,9%
  • 5000-6000

    Stemmen: 28 19,6%
  • 6000-7000

    Stemmen: 8 5,6%
  • 7000-8000

    Stemmen: 6 4,2%
  • 8000-9000

    Stemmen: 1 0,7%
  • 9000-10 000

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 000+

    Stemmen: 7 4,9%

  • Totaal aantal stemmers
    143
De vraag van deze thread wordt al beantwoord in dit andere topic, dus deze is compleet overbodig.
Dat weet ik zo niet. Die enquête gaat over spaargeld, ik kan daar al niet veel komen zeggen en ik kan me voorstellen dat veel mensen dat niet willen delen (of dat het de moeite niet is). Een maandelijks inkomen heeft iedereen wel.
 
Maar deze heeft een leukere enquete!

Het aantal mensen met +10.000€ valt eigenlijk wel wat tegen. Ik had meer verwacht van al die forumleden die in de 9lives enquete aangegeven hadden van multimiljonair te zijn. :thinking:
Ik heb +10k in gegeven, maar dat is uiteraard skewed door het noorwegen gegeven
 
Gezien de gemiddelde leeftijd van het forum rond de 30-35 jaar ligt verschiet ik niet echt van de resultaten eigenlijk. Dat de meesten hier bovengemiddeld verdienen is al langer gekend.

Ik dacht dat 2500 euro netto verdienen zowat het gemiddelde was, blijkt dat dat voor sommigen toch echt een grote sprong is, daar verschiet ik wel van.
 
Beetje onzinnige topic. Alleenstaanden kan je hier niet vergelijken met samenwonenden, vele mensen kunnen niet berekenen wat hun gemiddeld maandinkomen écht is omdat er al teveel variatie is in wat ze zullen meerekenen.

Ik reken bvb inkomsten uit zonnepanelen, personenbelastingen en kindergeld mee, omdat het inkomsten zijn.
 
Inderdaad redelijk nietszeggend, zeker zonder onderscheid alleenstaanden en samenwonenden.

Als je ziet hoeveel er hier (al dan niet gesponsorde) eigendommen hebben en dus dingen verhuren, dat gaat het inkomen ook al serieus boosten
Ik heb het ook ingevuld, maar tel huurinkomsten niet mee.
Want daar staat een bijna even grote kost (de lening op die panden) tegenover.
 
De resultaten zijn voor eigen interpretatie vatbaar. Voor een alleenstaande zal dit een minder beeld geven dan voor samenwonenden en dan nog.
 
En wat met een zelfstandige die geen vennootschap heeft: zijn alle inkomsten daar mee te tellen, los van de kosten?
 
En wat met een zelfstandige die geen vennootschap heeft: zijn alle inkomsten daar mee te tellen, los van de kosten?
Nee, zelfstandigen moeten hun eigen thread openen en liefst met een enquete waarin opgegeven welk percentage in het zwart is.
 
Deze poll geeft een vertekend beeld.
Ik ben single, betaal mijn huis met gemak af en dat terwijl ik tussen de 2000-2500 EUR netto verdien per maand. (Zonder extralegale voordelen.)
Maar volgens deze poll zou je kunnen denken dat ik en mijn onbestaande partner elk slechts 1250 EUR netto verdienen per maand.
 
Beetje onzinnige topic. Alleenstaanden kan je hier niet vergelijken met samenwonenden, vele mensen kunnen niet berekenen wat hun gemiddeld maandinkomen écht is omdat er al teveel variatie is in wat ze zullen meerekenen.

Ik reken bvb inkomsten uit zonnepanelen, personenbelastingen en kindergeld mee, omdat het inkomsten zijn.
Inkomsten uit zonnepanelen. Wat moeten we ons daarbij voorstellen? :p
 
Maar de terugdraaiende teller is oneerlijk :p
Heb ik nooit, maar dan ook echt nooit gezegd.

Zo'n digitale meter is de logica zelve. Ik ga ook niet naar het stort met het idee dat ik geld voor mijn afval krijg. Wat qua 'afval' waardevol is (metaal,...), verkoop ik, de rest ben ik blij dat ik gratis of heel goedkoop kan afgeven in een containerpark.

Zelfde principe is niet meer dan logisch als het over electriciteit gaat: overproductie tijdens piekmomenten (ochtend/avond) is nuttig en waardevol, anders ben ik er zeker bereid om voor te betalen.
 
Heb ik nooit, maar dan ook echt nooit gezegd.

Zo'n digitale meter is de logica zelve. Ik ga ook niet naar het stort met het idee dat ik geld voor mijn afval krijg. Wat qua 'afval' waardevol is (metaal,...), verkoop ik, de rest ben ik blij dat ik gratis of heel goedkoop kan afgeven in een containerpark.

Zelfde principe is niet meer dan logisch als het over electriciteit gaat: overproductie tijdens piekmomenten (ochtend/avond) is nuttig en waardevol, anders ben ik er zeker bereid om voor te betalen.
Sorry, was niet als kritiek op jou bedoeld hoor. Ik vind het gewoon best grappig dat het grondwettelijk hof die regeling afschaft, maar tegelijk de gsc's wel laat doorlopen...
 
Maak deze topic even opnieuw met inkomen per persoon. Deze poll is idd waardeloos.
Maar dat is misschien niet de insteek van de topicstarter. Als die wilt weten hoeveel inkomsten een gemiddeld BG huishouden heeft, is dit een betere enquête dan eentje waar je per persoon gaat rekenen.
 
Terug
Bovenaan