Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt1982: EASYYYYYYYYYYYYYY!!!!
The Thing 9
Blade Runner 7
Rambo: First Blood 1
E.T. the Extra-Terrestrial 1
The King of Comedy 1
Conan the Barbarian 1
Koyaanisqatsi werd er toch uit gehaald omdat het een documentaire is?
Voor mij is Koya zeker wel een documentaire en krijgt dus ook mijn stem niet
<knip>
Als er twijfel is zou ik het eruit halen persoonlijk, ik vind ook niet echt veel argumenten om koyaanisqatisi niet als documentaire te aanzien. Ik heb geleerd in mijn schooljaren dat Wikipedia altijd gelijk heeft :https://en.wikipedia.org/wiki/Koyaanisqatsi
<knip>
@BeyondMars Heb Koyaanisqatsi eruitgehaald. sorry
But on the bright side, now you can vote again! ;p
<knip>
<knip>
Koyaanisqatsi werd er toch uit gehaald omdat het een documentaire is?
Blade Runner is mijn runner up. Ik heb een voorliefde voor (neo-)noir films of films met een uitgesproken dystopische sfeer. Blade Runner is bijzonder goed in het scheppen van sfeer en het overbrengen van een gevoel. The Thing was echter niet echt mijn ding, maar aangezien ik geen horrorfan ben verwonderd dat mij niet.
<knip>

<knip>
High five @BeyondMars
Als ik had geweten dat deze toegelaten waren had ik voor 2002 op z'n minst deze ook vermeld;
Stuk minder goed dan Koya imo, grimmiger en mede daardoor iets minder open voor interpretatie, maar nog altijd fantastisch. Powaqqatsi ook heel goed maar imo de minste van de 3.
<knip>

Hmmm klinkt niceDeathtrap met Michael Caine, Christopher Reeve en Dyan Cannon is een ietwat vergeten dark comedy mystery film van Sidney Lumet.![]()
Ik vond dat een zeer goede film.in The Entity wordt een vrouw misbruikt door een onzichtbare kracht.
This could go either way, maar ik wil het wel een kans geven.Henry Winkler (The Fonz) en Michael Keaton in een vergeten raunchy comedy van Ron Howard; Night Shift
Staat al lang op mijn verlanglijst, nog niet toe gekomen.Eating Raoul is een prettig gestoorde dark comedy over een preuts koppel die een lichtjes crimineel plan uitdokteren om aan geld te geraken zodat ze hun droom kunnen verwezenlijken; een restaurant openen.
Hard disagree, ik vind dit een geweldige film. Perfecte casting, vreemde magische sfeer die over heel de film hangt, compleet bombastische score, compleet gebrek aan ironie…Ik ben een gigantische fan van Conan als personage van Howard (en ook de Jordan-versie), maar dat is nu toch echt geen goede film? Laat staan Red Sonja of Conan The Destroyer die later nog gemaakt zijn. Kunnen soms wel goede fun zijn