Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuseer!Gevonden, @arevee is de schuldige.
Correcte stand:
Last Action Hero 1
Jurassic Park 6
Naked 2
Hocus Pocus 2
Robin Hood: Men in Tights 1
Schindler's List 5
Dazed and Confused 2
Trois Couleurs Blue 1
The Piano 1
Groundhog Day 1
True Romance 1
Welke 5 hebt ge trouwens gezien?Ik zal wat nuanceren! Regisseurs kunnen goed zijn in bepaalde aspecten en minder goed in andere, op basis van de paar films van hem die ik gezien heb (3/5 waren vrij slecht) kan ik toegeven dat hij visie heeft. Maar op basis van die steekproef lijkt hij niet echt goed te zijn in het uitwerken van een emotionele kern van een film. Wat ik ervan gelezen heb, is dat bij Leon bijvoorbeeld eerder de verdienste van Reno.
TIL dat Last Action Hero, 1 van mijn favo films, is geschreven door Shane Black, niet noodzakelijk mijn favo schrijver, maar toch zeker iemand die ik hard apprecieerOm het toch wat goed te maken: ik ben ook fan van Shane Black. Last Action Hero was volgens mij te veel voor op z'n tijd, die film zou beter onthaald zijn als die 10-15 jaar later uitgekomen was.
.Holy fuck MERCI!!!!![]()
eentje die ik er extra wil uitlichten omdat die naar mijn gevoel crimineel ondergewaardeerd is; Fire in the Sky
Teh fuckAangezien niemand hem genamedropt heefttoch ook nog even deze extra in de schijnwerper gooien.
![]()
Tarantino approved so just go with it! ;p
Deze thread begint mij een donkerbruin vermoeden te geven dat gij Donnie Yen misschien apprecieertDONNIE MOTHERFUCKIN YEN!!!
Een rechtstreekse aanval op mijn persoon jaExcuseer!

Nee nee, Quentin Tarentino. Dat is die van den Aldi.![]()
Tarantino approved so just go with it! ;p
Ge zegt daar zoiets, hoe stom is dat nie!Nee nee, Quentin Tarentino. Dat is die van den Aldi.

Als je hem als snotter gezien hebt zal het waarschijnlijk wel wat angstaanjagender geweest zijn dan hij is maar heb hem zelf maar eerst later ontdekt en serieus plezier mee gehad dus yep, blijft volledig overeind imo.It holds up?
Nee nee, Quentin Tarentino. Dat is die van den Aldi.