Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar kom morgen niet allemaal af met Watchmen he!![]()

Indeed, veel goede films die aan elkaar gewaagd zijn, maar niks echt legendarisch. Ik heb vooral films "aan wie ik het zou gunnen", omdat ik ze zo graag zie en ze ondergewaardeerd zijn, bvb The Imaginarium of Dr. Parnassus, Drag Me To Hell, Up In The Air, A Serious Man, of de smurfenfilm.Niet veel legendaries maar wel allemaal fantastische films. Maar juist omdat er zo geen een echt serieus boven uit steekt en ze allemaal aan elkaar gewaagd zijn heel moeilijk kiezen.
Voor mij is het een van de beste Marvels tbh. RDJ doet Tony op zijn best ( en het was nog relatief nieuw toen), Paltrow en Johansson voor de eye candy, toevoeging van Fury, goede dosering van humor. Een redelijk coole vilain en leuke CGI. Ik was/ben er echt grote fan van voor het compleet loco werd en ze hun eigen verhaallijnen niet meer konden volgen.Toch ook wel een serieus hot take? Iron Man 2 wordt doorgaans niet echt gezien als een goede film, laat staan beste van het jaar. Wat vond jij er zo goed aan?