D
Deleted member 5800
Guest
Ben bezig met een spaghetti en ga zo meteen deze tomatensaus erin draaien. Is voor de verandering eens zonder stieren stront. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Guanciale: drie lappen
Eieren
Verse pasta
Pecorino romano
Grofgemalen zwarte peper
It's carbonara time.

Italiaans. Hoe eenvoudiger, hoe beter. Gewoon zien dat je ingrediënten topkwaliteit zijn.Verse pasta pomodoro.
Zo simpel, zo lekker if done right.
Eerst een aantal kerstomaten serieus aanbakken in een pan tot bijna verbrand en daarna toevoegen = heaven.
Ik volg altijd gewoon dit:
Idd, ik ga ook altijd voor zo goed mogelijke ingrediënten bij zo een zaken, maakt een groot verschilItaliaans. Hoe eenvoudiger, hoe beter. Gewoon zien dat je ingrediënten topkwaliteit zijn.

Ik vind dat echt superlekker. Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen fan zijn van Bolognese, Pomodoro vind ik véél beter.Verse pasta pomodoro.
Zo simpel, zo lekker if done right.
Eerst een aantal kerstomaten serieus aanbakken in een pan tot bijna verbrand en daarna toevoegen = heaven.
Ik volg altijd gewoon dit:
Daar zit vleesch in.Ik vind dat echt superlekker. Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen fan zijn van Bolognese, Pomodoro vind ik véél beter.
Ik maak af en toe wel eens murgh makhani (Indische boterkip), heerlijke comfortfood.eergisteren naan gebakken en kip tiki masala gemaakt.
mmmm goodness.