Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enigste wat ik kan zeggen, is tgv het vergelijk met uw andere prepareersels.Tis een looksausje geworden op basis van een bouillon getrokken van de koppen.
![]()
.Enigste wat ik kan zeggen, is tgv het vergelijk met uw andere prepareersels.
En dan kan ik volgens mij enkel zeggen, is er meer gevuld als uwe holle tand ?
Ofwel komt dat door het bord.
Tis een looksausje geworden op basis van een bouillon getrokken van de koppen.
![]()
- ziet er fantastisch lekker uit, met de bouillon als basis vermoedelijk ook véél smaakWater in de mond, en ik heb al een uurtje geleden gegeten- ziet er fantastisch lekker uit, met de bouillon als basis vermoedelijk ook véél smaak

Wat is de beste manier om zo'n grote zak goed te bewaren? De zak zelf gewoon goed afsluiten en best in iets aparts doen om goed luchtdicht te houden?Als rijst-aficionado kan ik je slechts één tip geven, ga naar een deftige Aziatische supermarkt en koop daar zo een 20kg-bag. kwaliteit verschil met die boni rotzooi is van dezelfde grootte orde als een blow-job door koningin Fabiola vs Scarlett Johansson.
En ja ik weet dat de eerste al 8 jaar in put in de grond ligt
Als rijst-aficionado kan ik je slechts één tip geven, ga naar een deftige Aziatische supermarkt en koop daar zo een 20kg-bag. kwaliteit verschil met die boni rotzooi is van dezelfde grootte orde als een blow-job door koningin Fabiola vs Scarlett Johansson.
En ja ik weet dat de eerste al 8 jaar in put in de grond ligt

In de Chinese wijk in Antwerpen kan je ook 5kg zakken kopen.
Maar het klopt wel wat je zegt over de Aziatische winkels want toen ik vroeger nog vaak in Nederland was en veel bij mensen ging eten van bvb Surinaamse afkomst dan at ik daar lekkere rijstgerechten en die kochten ze dan bij de Toko.
Zelf nooit gedaan maar ik ga wel eens zien of ze hier bij ons welke soorten ze hebben en of ze geen kleinere zakjes verkopen want een zak van 25kg is wel een beetje veel ineens.![]()
Zolang die niet nat worden kan dat veel hebben. Dat is een groot verschil met snelkookrijst (Bosto rijst,...)Wat is de beste manier om zo'n grote zak goed te bewaren? De zak zelf gewoon goed afsluiten en best in iets aparts doen om goed luchtdicht te houden?
, die zijn al voorgekookt en nemen sneller vocht/smaken op.Zoals elke man overdrijf ik over afmetingen
Maar het klopt wel wat je zegt over de Aziatische winkels want toen ik vroeger nog vaak in Nederland was en veel bij mensen ging eten van bvb Surinaamse afkomst dan at ik daar lekkere rijstgerechten en die kochten ze dan bij de Toko.
Zelf nooit gedaan maar ik ga wel eens zien of ze hier bij ons welke soorten ze hebben en of ze geen kleinere zakjes verkopen want een zak van 25kg is wel een beetje veel ineens.![]()
, je hebt die rice bags ook in 5kg formaat. Ik heb hier een aantal staan naargelang de "keuken" die ik kook.Hoe maak jij die bouillon van de koppen?Tis een looksausje geworden op basis van een bouillon getrokken van de koppen.
![]()
Yep, ik heb ze ook per 5kg.In de Chinese wijk in Antwerpen kan je ook 5kg zakken kopen.
Very easy.Hoe maak jij die bouillon van de koppen?
Ik maak ze meestal met een roomsaus met champignons, look, paprika, curry (veel paprika en curry) en ketchup. Als de saus een oranje/geel achtig kleurtje heeft zit het normaal ongeveer goed. Maar dit ziet er welTis een looksausje geworden op basis van een bouillon getrokken van de koppen.
uit.Heb deze gisteren gemaakt met Sint Bernardus abt 12, nu merk ik wel dat de saus veeeel te lopend is… 3 plakjes peperkoek toegevoegd bij de bereiding, helaas was ze dan nog altijd lopend.Dat van Dagelijkse Kost vind ik top. Gewoon varkenswangen ipv stoofvlees gebruiken.
Bruine maïzena?Heb deze gisteren gemaakt met Sint Bernardus abt 12, nu merk ik wel dat de saus veeeel te lopend is… 3 plakjes peperkoek toegevoegd bij de bereiding, helaas was ze dan nog altijd lopend.
Wat zijn de opties nog?
Kan witte ook? (Heb ik nog staanBruine maïzena?
)Kan, maar dan wordt je kleur ook bleker, meer diarree kleurKan witte ook? (Heb ik nog staan)

Gewoon verder laten inkoken op een zacht vuur? Je moet er inderdaad wel wat geduld voor hebben.Heb deze gisteren gemaakt met Sint Bernardus abt 12, nu merk ik wel dat de saus veeeel te lopend is… 3 plakjes peperkoek toegevoegd bij de bereiding, helaas was ze dan nog altijd lopend.
Wat zijn de opties nog?