Wat heb jij vandaag gekookt?

Pasta cacio e pepe met paprika, tomaat, walnoot en pijnboompitten. Voor mezelf nog wat gebakken chilipeper erbij. Zeer lekker.

Filet pur van iers rund met peperroomsaus, krielpatatjes en een slaatje met honing-coctail dressing.

Na 5 dagen frieten dit weekend kon ik het ni meer opbrengen van nog es frieten te maken :lol:

vorige week op congé gemaakt. de chicken / aubergine parmesan van Eten met Nick.
Ik weet niet of ik volgende keer nog de moeite zou doen om die met kip te maken.. vegetarisch toppertje
twas wel echt su-per-goe , die komt sowieso mee in de vaste menu.
Die auberginevariant wil ik ook eens proberen

Hier ook restjes groenten weggewerkt. Ui, knoflook aanstoven, ontbijtspek erbij, daarna restgroentjes fijngesneden (kastanjechampignons, paprika, prei en courgette) erbij. Pasta alles onder mengen met beetje room, ei en parmesan en afkruide.

Terug pizza gemaakt met de ooni oven, lukte deze keer wat minder goed, enkel aanmaakhout ter beschikking, verleden keer met beukenhout gedaan, brandt veel langer en constanter...

Ook scheurde het deeg, mss de ondergrond te weinig bloem gezet bij het prepareren, dus pizza paar keer gescheurd als resultaat, en eenmaal de restjes in de oven zitten, bakken die hard aan, en zorgt dat voor nog meer scheuren, niet zo goed gelukt dus, soit

Nu een bailey's deca als pousse café 😋 (ik prefereer dat boven een Irish eigenlijk)

Morgen sushi maken voor 11 man... morgenvroeg mag ik achter mijn verse vis nog gaan, sushi grade tonijn & zalm

komen ook 2 vegans eten, dat wordt een uitdaging. Skip the fish :D

Ga maki rolls maken, california rolls, nigiri en sashimi.

Morgen sushi maken voor 11 man... morgenvroeg mag ik achter mijn verse vis nog gaan, sushi grade tonijn & zalm

komen ook 2 vegans eten, dat wordt een uitdaging. Skip the fish :D

Ga maki rolls maken, california rolls, nigiri en sashimi.
Je bedoelt 12 man/vrouw? 🥰

Pizza op de BBQ. Het was mijn eerste keer. Er zijn werkpunten maar het heeft toch gesmaakt!

Bijlagen

• IMG_20220729_195049.jpg
    IMG_20220729_195049.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan