Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een collega van mij maakt haar hummus altijd zelf en die ziet er altijd zo smakelijk uit. Ze vertelde mij ‘haar recept’ maar toen ik die maakte, trok dat écht op niks. Één & al lookHuisgemaakte hummus met mango, libanees flatbread, indische gehaktballetjes met feta en gegrilde aubergine met feta.
Waarom zou iemand ooit voor prefab hummus betalen?? Mindblown.

Is nochtans niet zo moeilijk, en ge doet er uiteindelijk in wat ge zelf wilt. Kikkererwten en olijfolie, da's eigenlijk gewoon de basis. (+ look, peper, zout, paprikapoeder, ...). Heeft me denk ik nog geen euro gekost voor een fameuze portie. Als ge dan ziet dat ze daar op restaurant €8 à €12 voor vragen. Kga een Libanees openen...Een collega van mij maakt haar hummus altijd zelf en die ziet er altijd zo smakelijk uit. Ze vertelde mij ‘haar recept’ maar toen ik die maakte, trok dat écht op niks. Één & al look
OT stoverij van everzwijn met, gisteren gebakken nieuwe patatjes uit de tuin en verse erwtjes. Vandaag met gekookte patatjes in de schil en worteltjes.

Tahini toch wel essentieel in een goede hummus.Is nochtans niet zo moeilijk, en ge doet er uiteindelijk in wat ge zelf wilt. Kikkererwten en olijfolie, da's eigenlijk gewoon de basis. (+ look, peper, zout, paprikapoeder, ...). Heeft me denk ik nog geen euro gekost voor een fameuze portie. Als ge dan ziet dat ze daar op restaurant €8 à €12 voor vragen. Kga een Libanees openen...
Om welk uur moeten we er zijn? (om dan de hele nacht met een indigestie wakker te liggen)donderdag ga ik tapas maken
ga mezelf weer overdoen
op de menu:
- pan con tomate y hamon (geroosterd brood met olijfolie en look, en daar crushed tomaat over en schelleke iberico ham)
- patatas bravas (gebakken patatjes met paprikasaus)
- prikkers met meloen, basilicumblaadje en gebakken reuzegarnaal
- tortilla
- knoflook champignons met geitenkaas.
- wraps met ham en avocado
- gegrilde aubergines met honing
- inktvisringen
- en dan nog een assortiment catalaanse salamiekes en hesp en kaas
Klopt! Vergeten te vermelden, maar zat er ook in. Moest dat nu niet zo een k*tproduct zijn om te vinden...Tahini toch wel essentieel in een goede hummus.
Verkopen ze tegenwoordig gewoon in de Colruyt hoor.Klopt! Vergeten te vermelden, maar zat er ook in. Moest dat nu niet zo een k*tproduct zijn om te vinden...
donderdag ga ik tapas maken
ga mezelf weer overdoen
op de menu:
- pan con tomate y hamon (geroosterd brood met olijfolie en look, en daar crushed tomaat over en schelleke iberico ham)
- patatas bravas (gebakken patatjes met paprikasaus)
- prikkers met meloen, basilicumblaadje en gebakken reuzegarnaal
- tortilla
- knoflook champignons met geitenkaas.
- wraps met ham en avocado
- gegrilde aubergines met honing
- inktvisringen
- en dan nog een assortiment catalaanse salamiekes en hesp en kaas

Penne met kip in champignon-cognacroomsaus