Honden hebben geen duimen*Burps* daar ben ik het mee eens en aangezien de hond mijn bord vakkundig heeft leeggelikt, vermoed ik dat ik ook van hem een duimpje krijg.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Honden hebben geen duimen*Burps* daar ben ik het mee eens en aangezien de hond mijn bord vakkundig heeft leeggelikt, vermoed ik dat ik ook van hem een duimpje krijg.![]()
Zijn voeding bestaat voor 90% uit drooggeperste, granenvrije brokken, 5% borden en kommen leeglikken en 5% oppertunistische diefstal van wat de dochter laat vallen of wat we onbewaakt achter laten... Recent wou ze picknicken met mij in de living ... Stelt 2 petit gervaiskes open op de picknickdeken, gaat naar de keuken om 2 lepels te halen, vindt 2 lege potjes in de buurt van de deken terug...Ja oke maar het gaat dan over de suikers en room ens..
Ma soit je snapt het punt wel. mensen eten != dieren eten![]()

Zijn voeding bestaat voor 90% uit drooggeperste, granenvrije brokken, 5% borden en kommen leeglikken en 5% oppertunistische diefstal van wat de dochter laat vallen of wat we onbewaakt achter laten... Recent wou ze picknicken met mij in de living ... Stelt 2 petit gervaiskes open op de picknickdeken, gaat naar de keuken om 2 lepels te halen, vindt 2 lege potjes in de buurt van de deken terug...![]()

Aaaah, neen, dan snap ik je opmerking wel. En ik geef m idd meer dan goed voor hem is (wat je soms ziet aan de stoelgang) maar ik ben weerloos tegen die smekende puppyoogjes!I get it
Soms komt het over of de hond krijgt niet anders dan de restjes van de tafel![]()

Ik heb dat kieken net ook gemaakt. Was wel lekker. Misschien een beetje te veel citroen in de saus gedaan, maar voor de rest heel goed.Morgenavond staat er rijst op het menu! I'll keep you posted!
Samen met dees kieken

Shitake is zalig lekker, de rumsteak is wellicht van een jonger dier vermoed ikUdon Mikkel style:
![]()
![]()
Samen gemaakt met maat en verorberd tot de laatste druppel!
Noodles 75gr elk, Shiitake, Lotus root, soja scheuten, gedroogd zeewier, rumsteak 150gr (kruiden: gember+lookpoeder) kort aangebakken en ff warm gehouden en 500ml bouillon op basis van bonito flakes
![]()
Alles met kool of knollen.Wat zijn zo typische Russische gerechten? Ik wil maar voorbereid zijn tegen dat onze nieuwe vrienden hier toekomen.
![]()
![]()
Thee met een snuifje polonium.Wat zijn zo typische Russische gerechten? Ik wil maar voorbereid zijn tegen dat onze nieuwe vrienden hier toekomen.
![]()
![]()
Steak Stroganoff vind ik fantastischWat zijn zo typische Russische gerechten? Ik wil maar voorbereid zijn tegen dat onze nieuwe vrienden hier toekomen.
![]()
![]()