Wat heb jij vandaag gekookt?

Ja oke maar het gaat dan over de suikers en room ens..

Ma soit je snapt het punt wel. mensen eten != dieren eten :)
Zijn voeding bestaat voor 90% uit drooggeperste, granenvrije brokken, 5% borden en kommen leeglikken en 5% oppertunistische diefstal van wat de dochter laat vallen of wat we onbewaakt achter laten... Recent wou ze picknicken met mij in de living ... Stelt 2 petit gervaiskes open op de picknickdeken, gaat naar de keuken om 2 lepels te halen, vindt 2 lege potjes in de buurt van de deken terug... 🤣

Zijn voeding bestaat voor 90% uit drooggeperste, granenvrije brokken, 5% borden en kommen leeglikken en 5% oppertunistische diefstal van wat de dochter laat vallen of wat we onbewaakt achter laten... Recent wou ze picknicken met mij in de living ... Stelt 2 petit gervaiskes open op de picknickdeken, gaat naar de keuken om 2 lepels te halen, vindt 2 lege potjes in de buurt van de deken terug... 🤣

I get it

Soms komt het over of de hond krijgt niet anders dan de restjes van de tafel :)

I get it

Soms komt het over of de hond krijgt niet anders dan de restjes van de tafel :)
Aaaah, neen, dan snap ik je opmerking wel. En ik geef m idd meer dan goed voor hem is (wat je soms ziet aan de stoelgang) maar ik ben weerloos tegen die smekende puppyoogjes! 😔

Niets want gewerkt tot 20u ( morgen ook )
Sebiet maar ne durum ofzo halen en morgen zullen we wel zien.
Eten voor het werk vind ik dan te vroeg want begin tegen 3 en pauze is tz kort om daar iets te kopen en op te warmen op korte werkdagen.

Minhota ribeye. Zo prachtig gemarmerd dat hij, bleu gebakken, haast smelt in je mond. Bom van smaak, beetje krokant geschroeid met wat peper, zout en look. Wauw. :love:

Udon Mikkel style:
SbFQNo2.jpg

uVf1E0y.jpg

Samen gemaakt met maat en verorberd tot de laatste druppel!
Noodles 75gr elk, Shiitake, Lotus root, soja scheuten, gedroogd zeewier, rumsteak 150gr (kruiden: gember+lookpoeder) kort aangebakken en ff warm gehouden en 500ml bouillon op basis van bonito flakes

🤤

Udon Mikkel style:
SbFQNo2.jpg

uVf1E0y.jpg

Samen gemaakt met maat en verorberd tot de laatste druppel!
Noodles 75gr elk, Shiitake, Lotus root, soja scheuten, gedroogd zeewier, rumsteak 150gr (kruiden: gember+lookpoeder) kort aangebakken en ff warm gehouden en 500ml bouillon op basis van bonito flakes

🤤
Shitake is zalig lekker, de rumsteak is wellicht van een jonger dier vermoed ik

origineel gerecht

Terug
Bovenaan