Recept?Een echt superlekkere chili con carne. Is pas voor morgenavond maar deze vind ik nu echt wel goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recept?Een echt superlekkere chili con carne. Is pas voor morgenavond maar deze vind ik nu echt wel goed.
Ik heb zo'n pan en ben daar toch niet tevreden over.deze zou ik mss als alternatief wel willen
![]()
Demeyere Restoline 3 RVS Koekenpan – Koekenpan Inductie – 24 cm – PTFE-vrij | bol
Demeyere Restoline 3 RVS Koekenpan – Koekenpan Inductie – 24 cm – PTFE-vrij. De Restoline 3 RVS koekenpan: Met deze betrouwbare roestvrijstalen...www.bol.com
de 24 en de 28cm versie.
De Prolines zijn me te duur. Da's 150-200 euro voor een braadpan
4 personen:Recept?
middaglunch maken.
Varkenskortelet met blackwellsaus, gestoomde aardappeltjes en spruitjes.
middaglunch maken.
Varkenskortelet met blackwellsaus, gestoomde aardappeltjes en spruitjes.

Lol ik dacht dat ik niet wist wat blackwellsaus was
Maar ik heb dat zelf al meermaals gemaakt ik noemde dat mijn picklessaus. (Met vis is dat ook echt lekker)
Nu kan ik eindelijk wat hautain doen![]()

Deze week es iets nieuws maken met bulgur en haloumi. Nog nooit mee gewerkt.

Berloumi vind ik beter en is Belgisch![]()
ook nog ni mee gewerkt, wat is het verschil?

Wortels in vol-au-vent?
Al heb ik nu wel goesting om vol-au-vent te maken. Zoveel werk wel.. :/
.Ik zeg niet dat het slecht is eh, gewoon nooit gedaan.Deze erin gekapt, groenten en kleuters, jou moet ik het niet uitleggen![]()
Delhaize | Groentebrunoise | 600 gr | Delhaize
Ontdek Groentebrunoise van het merk Delhaize bij Delhaize in de categorie Diepvries. Bekijk alle voedingsinformatie en allergenen. Voeg Groentebrunoise toe aan je online winkelmandje en plaats je bestelling.www.delhaize.be
.
Smaakt totaal niet door, dus zeker een aanrader!
Voor bvb anderen die weinig groenten in hun eten krijgen.... Ik kijk naar niemand.... @Tomski