Nee, weer ni goe?duidelijk zichtbare groenten!!!!
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, weer ni goe?duidelijk zichtbare groenten!!!!
![]()
Eerst "ik ben in shock!!?" En dan party= dikke duim Tom!Nee, weer ni goe?

Plastieken spatel ipv lepel is gezonder voor je pan![]()
500g bruine bonen op 300g paprikamix en 300g gekapt is niet direct de juiste verhouding, maar who cares. Morgen toch nog een feestdag, dus de trompetten kunnen blazen en bruine bonen zijn mijn lievelingsgroente dus.
En ik ben al blij dat ik eindelijk nog eens iets zelf gekookt heb.

Heb niet zoveel room gebruiktUw Blackwell saus ziet er wel niet goed uit, die moet normaal (fluo)geel zijn. Zoals hier bijv.
Ik maak dat zonder room en bij mij ziet het er ook geel uit (gewoon olijfolie in een kastrol, pickles erop en dan mixen na 3 minuten).Heb niet zoveel room gebruikt
Geen fond? Gij eet dus gewoon pickles bij uw eten?Ik maak dat zonder room en bij mij ziet het er ook geel uit (gewoon olijfolie in een kastrol, pickles erop en dan mixen na 3 minuten).
Neen, nihil, pickles bevatten al veel smaak. In het verleden ook al de pickles gewoon in een blender gegooid en dan de saus in de microgolf opgewarmd.Geen fond?
Ok, maar das dus geen blackwell dat je maakt he. Dan eet je pickles bij je eten. Voor blackwell neem je vlees uit de pan, je roert het aanbaksel los met pickels, dan rundsfond bij, ietwat room en peper en zout.Neen, nihil, pickles bevatten al veel smaak. In het verleden ook al de pickles gewoon in een blender gegooid en dan de saus in de microgolf opgewarmd.
Ja maar dan kan je nooit die felgele kleur verkrijgen die zo typisch is voor de blackwell saus ^^Ok, maar das dus geen blackwell dat je maakt he. Dan eet je pickles bij je eten. Voor blackwell neem je vlees uit de pan, je roert het aanbaksel los met pickels, dan rundsfond bij, ietwat room en peper en zout.