Zo ben ik zeker dat wat @coldplayke soms eet voor een normale mens niet echt beter smaakt na nog een nacht trekkenIk was er op aan het wachten![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo ben ik zeker dat wat @coldplayke soms eet voor een normale mens niet echt beter smaakt na nog een nacht trekkenIk was er op aan het wachten![]()

- wat Coldplayke is geen "normale" mens naar bg-normen?Zo ben ik zeker dat wat @coldplayke soms eet voor een normale mens niet echt beter smaakt na nog een nacht trekken![]()

Ik ben er toch zeker van dat @coldplayke klaarmaakt niet gecatalogeerd zou worden als vlaamse kost. Als men hier al rare ogen trekt over wat gij allemaal in uw airfryer kletst dan weet ik niet wat men denkt van zaken die al 3 weken in de airfryer gerijpt hebben.- wat Coldplayke is geen "normale" mens naar bg-normen?
- eerst proeven, dan pas oordelen...

Japanse woord Wagamama betekent selfish right? Egoïstisch curry, niceIk die van hastes kitchen.

Toeval dat je net die post quote.Japanse woord Wagamama betekent selfish right? Egoïstisch curry, nice![]()
Well done my young padawan!@Tomski deze morgen rijkelijk te laat begonnen aan zelf gemaakte hamburger broodjes op basis van Youtube filmpje dat je hier een paar pagina’s eerder postte:
Wa peisdje?
![]()
![]()
Khad vergeten kijken tot einde, moest nog eens 2u rijzen na klaarmaken waardoor de hamburger al binnen is ent broodje ier nog ligt
Mss vanavond gebruiken als brioche broodje met beleg en groentjes
Merci voor de tip!
Jawadde, das al iets andersDees waren de mijne met dat recept van het filmke
![]()

Heb het moeten hoehelen.Morgen: home made gyoza
Sebiet achter spitskool, gehakt en shiitake
De beste manier om een bolognaisesaus te verknoeien ;-)Een grote pot bolognese(achtige) saus. Vanavond pizza met deze saus en een grote hoop kaas. De rest gaat in de vriezer, dus weer voorraad voor een week of vier. ^^
Nog really, hier komt ie er even goed uit als ie er in ging….soms zelfs beter na invriezenDe beste manier om een bolognaisesaus te verknoeien ;-)
Love em als aperitief hapjeHeb het moeten hoehelen.
maar evengoed mee als lunchHonderden potten bogognaisesaus ingevrozen, nooit echt verschil in smaak gemerkt. Nu het is ook geen bolognesesaus in strikte zin.De beste manier om een bolognaisesaus te verknoeien ;-)

Welk vispannetje?Morgen komt er volk eten, vispannetje op het menu. Dus nu al gemaakt en direct goed royaal gemaakt, heb nog 7 individuele porties voor mezelf die straks de vriezer in kunnen![]()
Welk vispannetje?