Wat heb jij vandaag gekookt?

- wat Coldplayke is geen "normale" mens naar bg-normen? 🤔
- eerst proeven, dan pas oordelen...
Ik ben er toch zeker van dat @coldplayke klaarmaakt niet gecatalogeerd zou worden als vlaamse kost. Als men hier al rare ogen trekt over wat gij allemaal in uw airfryer kletst dan weet ik niet wat men denkt van zaken die al 3 weken in de airfryer gerijpt hebben.

@Tomski deze morgen rijkelijk te laat begonnen aan zelf gemaakte hamburger broodjes op basis van Youtube filmpje dat je hier een paar pagina’s eerder postte:
Wa peisdje?

7EIQgMY.jpg

QNYjYTZ.jpg

Khad vergeten kijken tot einde, moest nog eens 2u rijzen na klaarmaken waardoor de hamburger al binnen is ent broodje ier nog ligt 😅

Mss vanavond gebruiken als brioche broodje met beleg en groentjes 👌

Merci voor de tip!

@Tomski deze morgen rijkelijk te laat begonnen aan zelf gemaakte hamburger broodjes op basis van Youtube filmpje dat je hier een paar pagina’s eerder postte:
Wa peisdje?

7EIQgMY.jpg

QNYjYTZ.jpg

Khad vergeten kijken tot einde, moest nog eens 2u rijzen na klaarmaken waardoor de hamburger al binnen is ent broodje ier nog ligt 😅

Mss vanavond gebruiken als brioche broodje met beleg en groentjes 👌

Merci voor de tip!
Well done my young padawan!

Een grote pot bolognese(achtige) saus. Vanavond pizza met deze saus en een grote hoop kaas. De rest gaat in de vriezer, dus weer voorraad voor een week of vier. ^^

IMG-20211002-165652563-HDR.jpg

Morgen komt er volk eten, vispannetje op het menu. Dus nu al gemaakt en direct goed royaal gemaakt, heb nog 7 individuele porties voor mezelf die straks de vriezer in kunnen 😁

De beste manier om een bolognaisesaus te verknoeien ;-)
Honderden potten bogognaisesaus ingevrozen, nooit echt verschil in smaak gemerkt. Nu het is ook geen bolognesesaus in strikte zin. :unsure:
Ajuin, paprika, beetje wortel en selder, tomatenblokjes, samen met gemengd gehakt dat ook nog met een grote ajuin gestoofd heeft. Het zal voor sommigen vloeken in de kerk zijn, maar /care. Het is lekker.

Welk vispannetje?

Dit als basis genomen, maar ik voeg nog graag dingen toe of schrap wat niet past.
Naast gewone zalm ook nog gerookte zalm toegevoegd bvb en geen witte wijn in de saus want heb geen alcohol in huis maar wel een koffielepel sambal.

Terug
Bovenaan