Wat heb jij vandaag gekookt?

Kan je daar eens geen film van maken? Klinkt ingewikkeld :unsure:

De @Tomski versie zou dit zijn volgens mij :
1) heb ik gedaan
2) twas brood dat te droog was om nog zo te eten, maar goed voor een krokske
3) hesp doe ik bijna nooit.
4) heb ik gedaan
5) heb ik gedaan
6) Oregano, ligt dat niet in Amerika?
7) heb ik gedaan
8) daar ben ik mee begonnen zodat hij warm is tegen dat mijn bokes gesmeerd zijn
9) I failed this step

10) ben ik niet
a) ik haat champignons. De enige maaltijd waarin ik dat nog met enige tegenzin verdraag is in vol au vent
b) ik ga voor kaas en nog een snee kaas
c) ik haat ananas, behalve op een pizza hawai

Ik ben de Dark Lord of the kitchen en het meeste mislukt.

volgens mij ligt het gewoon aan mijn machine en niet aan mij.
6) https://www.libelle-lekker.be/ingredienten/producten/143/oregano
8) is niet nodig.
9) kzien het daarom dat ik een fail proof versie gaf. Want volgens mij heb je uw kaas aan de buitenkant gelegd in plaats van aan de binnenkant. Want bij mij blijft dat dus nooit plakken.

PS: om te testen of het aan uw machine ligt :

Soep spreekt mij aan!

omg-oh-my-god.gif

Gisteren balletjes met witteselder en citroensaus gemaakt ; om dan te merken da warm eten te veel pijn doet aan mijne kapotten tand Q.Q
maar die van ons was dan content omda ze mijn portie als lunch mee kreeg.
(en een portie ingevrozen en een portie naar de mama gebracht, want da's toch altijd wel wa werk die ballen rollen en selder kuisen)

Ik als lunch dan maar yoghurt me blauwe beskes en kapotgeslagen speculozekes.

Wat gezonder dan vanavond.. kalkoen in appelsien-oestersaus met basmatirijst en boontjes. Weet nog ni hoe ik het ga noemen. Orange turkey and cutbeans of zo.

s3opAt8.jpg

Een 10 voor presentatie!
het zag er in werkelijkheid helemaal niet aangenaam uit (ge ziet de kip zelf niet liggen in het bakske want die zit onder de saus en de groenten), maar qua smaak was het nog goed (voor mijn mismaakte smaakpapillen dan wel). Kga me er in elk geval nog kopen. Wel spijtig van de portie want die is zo net te weinig, waardoor ik de rest van de honger heb gestild met zoute nootjes.

Wat gezonder dan vanavond.. kalkoen in appelsien-oestersaus met basmatirijst en boontjes. Weet nog ni hoe ik het ga noemen. Orange turkey and cutbeans of zo.

s3opAt8.jpg
Die boontjes met sojasaus en geroosterde pijnboompitten hadden hier dus echt perfect bij gepast he!

het zag er in werkelijkheid helemaal niet aangenaam uit (ge ziet de kip zelf niet liggen in het bakske want die zit onder de saus en de groenten), maar qua smaak was het nog goed (voor mijn mismaakte smaakpapillen dan wel). Kga me er in elk geval nog kopen. Wel spijtig van de portie want die is zo net te weinig, waardoor ik de rest van de honger heb gestild met zoute nootjes.

Twi dozen!

Terug
Bovenaan