Wat heb jij vandaag gekookt?

@Mulan @Tonerider
Het forum heeft inderdaad de feature om foto's rechtstreeks op te laden via die knop wat @Tonerider laat zien. Echter worden foto's op die manier op de space van BG opgeslagen, en space kost geld. Dus die feature is enkel toegankelijk voor sommigen: crowdfunders (afhankelijk van bedrag denk ik) en blijkbaar dus ook redactie (wat mij logisch lijkt voor reviews te maken).

Laatst bewerkt:
Ondanks de slechte start dan toch nog een topdag, @straight_six die stoeft op uw eten én ontdekken dat ge hier meer zijt dan een ander!.😇
Nu nog jouw op het goeie pad krijgen.. Meeneem slaatjes, diepvries eten,.. Nu als het met Tonerider gelukt is dan moet het ook lukken.

Je foto's kun je via imgur uploaden en die link gebruiken. Maar dat lukt enkel met foto's van vers eten.

Vanavond vermalen bloedworst met gekarameliseerde appelkes, puree en bruine fond. Als het dan toch geen zomer wordt ga ik al over op de wintermenu!

Laatst bewerkt:
pGnfnwH.jpg

Kilooke pasta bolognese Mikkelstyle heropgewarmd dag na maken
Khad reuze honger en da was frikking awesome, en nu puffen tot het allemaal gezakt is :whistle:

Gisterenavond een impro vegetarische laagjesschotel: zoete aardappel puree met daarop een champignon-puntpaprika-tomaten-stoof, met daarop gegratineerde feta en pecorino. Afgekruid met gerookte paprika en komijn

Terug
Bovenaan