Serieliefhebber
Member
Wrap (niet zelfgemaakt, wil ik wel eens proberen in toekomst) met vulling van overschot gebraden kip, prei, paprika, ui, look en bbq saus (voor het smeuiger te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mijn Thaise collega-jobstudent moet je rijst 2 à 3 x wassen (spoelen) en dan koken met een rijstkoker. Het zou de enige "correcte" manier zijn. Wij hebben intussen al enkele jaren een rijstkoker (Cuisinart) omdat ik in de winkel waar ik toen werkte regelmatige Aziaten over de vloer had voor zo een toestel. Toen dacht ik al ... tiens ... dat moet toch iets doen. En inderdaad, rijst uit zo een toestel smaakt gewoon een pak lekkerder. Dat wassen ga ik de volgende keer dat ik rijst maak eens proberen want heb dat pas een week terug gehoord dat dat beter zou zijn.En wat doet dat extra?
Iemand goede tips voor low&slow ribbetjes in de oven? Het zou wel in een Aga oven moeten, dus heb de keuze uit 110°, 180° en 230°.
Ik dacht ze te rubben, in te pakken met zilverpapier en dan in oven van 110° te steken voor minimum vier uur. Dan inlakken en nog enkele minuten laten afbakken in de oven van 230°.
Iemand een beter idee?
volgende keer nog meer vlees kopen
Denk dat de cuisson toch redelijk goed geslaagd was deze keer, wel vergeten foto's te pakken met mij af te jagen (bearnaise staan kloppen terwijl die 2 stukken chateau aan het bakken waren tijdens de rust van de hawk, en proberen frieten af te bakken. Klein stresske toch als ge volk hebt. Maar denk dat het wel gesmaakt heeft hé @zwarten de cuisson was in orde.. de bearnaise wa minderDe tomahawk is tegengevallen, veel te rap opvolgende keer nog meer vlees kopen
Denk dat de cuisson toch redelijk goed geslaagd was deze keer, wel vergeten foto's te pakken met mij af te jagen (bearnaise staan kloppen terwijl die 2 stukken chateau aan het bakken waren tijdens de rust van de hawk, en proberen frieten af te bakken. Klein stresske toch als ge volk hebt. Maar denk dat het wel gesmaakt heeft hé @zwarten
Moet wel zeggen, het is de eerste keer dat ik dat gekocht heb, weet niet of ik het nog zou doen. Goed voor es een keerke show maar om dat op regelmatige basis te gaan bakken... don't know. Geef mij dan toch maar een schoon stuk chateau of nen dikke filet pur.

de cuisson was in orde.. de bearnaise wa minder![]()

Goed bezig. Nooit gedacht dat ik dat in dit topic nog zou zeggen tegen jou..
Amai. De airfryer ingeruild voor 3 pannen? Ik ben zo trots op je! Het ziet er nog enigszins goed uit ook.
)
![]()
Screenshot-20210818-205057 hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20210818-205057 gehost op ImgBBibb.co
Lukt dat enkel op desktop? Ik doe alles hier op tablet/gsm.
Awel ik vroeg mij dat ook af, ik heb helemaal geen icoontje om foto's te uploaden uit galerij zoals @Tonerider. Ik kan enkel kiezen 'by url'.![]()
Screenshot-20210818-205057 hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20210818-205057 gehost op ImgBBibb.co
Lukt dat enkel op desktop? Ik doe alles hier op tablet/gsm.
Gij wordt bevooroordeeld of wat?!?