Wat heb jij vandaag gekookt?

cOBtDy2.jpg

Man, dat ziet er weer lekker uit! Groentjes op een grillpan?
Yes ma'am.

Aubergine, ui, boschampignon, alle kleuren paprika (inclusief de zoete puntvariant) en courgette op de gril gebakken in olijfolie met citroensap en soja, en gekruid met een mix van lookpoeder, gerookte paprika, cayenne en ajuinpoeder.

En daarbij een kipfilet en gebakken patatjes.

Yes ma'am.

Aubergine, ui, boschampignon, alle kleuren paprika (inclusief de zoete puntvariant) en courgette op de gril gebakken in olijfolie met citroensap en soja, en gekruid met een mix van lookpoeder, gerookte paprika, cayenne en ajuinpoeder.

En daarbij een kipfilet en gebakken patatjes.
Ik zie de foto, ik lees hoe je het klaar maakt. En in mijn hoofd hoor ik niets anders dan ......... en dat mijn goesting weg is als ik aan het werk denk

waarna ik gewoon wat aardappelen kook, een kortelet / steak / burger / schnitzel in de pan gooi voor 3 minuten en uit een zakje wat salade haal of een paar schijfjes komkommer of tomaten erbij gooi.

Ik zie de foto, ik lees hoe je het klaar maakt. En in mijn hoofd hoor ik niets anders dan ......... en dat mijn goesting weg is als ik aan het werk denk

waarna ik gewoon wat aardappelen kook, een kortelet / steak / burger / schnitzel in de pan gooi voor 3 minuten en uit een zakje wat salade haal of een paar schijfjes komkommer of tomaten erbij gooi.
Was een uurke of 2 werk, inclusief alle voorbereiding.

And worth every minute :love: :drool:

Was een uurke of 2 werk, inclusief alle voorbereiding.

And worth every minute :love: :drool:
Heeft vandaag een wrap gemaakt.

1 zakje salade
1 zakje wortelen
doner kebab vlees uit de vriezer -> 2 minuten opwarmen met olijfolie en wat lookpoeder erover
30 seconden de wrap in de microgolf.
wat sausjes

<5 minuten later was het eten klaar. 10 minuten later had ik gedaan met eten van 3 wraps.

@Tonerider deze middag een Stoofvlees kroket geproefd...
Wat een gedrocht was me dat, veels te zoet en totaal niet de smaak dat ik verwachtte...

Kweet eigenlijk niet goed waarom ik je quote :unsure: but there it is!

1 zakje salade
1 zakje wortelen
doner kebab vlees uit de vriezer -> 2 minuten opwarmen met olijfolie en wat lookpoeder erover
wat sausjes

<5 minuten later was het eten klaar. 10 minuten later had ik gedaan met eten van 3 wraps.
Ah ik doe da soms met zo kip krokant of kalkoen schnitsel ertussen. Max 5min bakken maar lekker krokant tussen je wrap

1 zakje salade
1 zakje wortelen
wat sausjes

Maar de vraag die op ieders lippen brandt:

Was de kebab al bedorven of niet? :unsure:

waarna ik gewoon wat aardappelen kook, uit een zakje haal, en kortelet / steak / burger / schnitzel in de pan gooi voor 3 minuten airfryer gooi voor 10 minuten en uit een zakje wat salade haal of een paar schijfjes komkommer of tomaten erbij gooi.
Ik heb dus de naam 2x moeten controleren @Tonerider 🤷🏼‍♀️

Staat op de planning tijdens verlof:

- Mossels op de BBQ, never done so miself, gotta try at least
- Ramen: Mikkel style (spek lapje gemarineerd, pak soy, peppertjes en lente ui + homemade chicken broth)
- Home made sushi
- Lactose vrije lasagna: kga mogen toveren met kruiden peinsek
- Wagyu steak, clean grilled, bleu
- Home made Vol-au-vent
- Steak tartare maar vers & met de hand gesneden

Big plans, multiple weeks congé, gotta prep em all!

Terug
Bovenaan