Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man, dat ziet er weer lekker uit! Groentjes op een grillpan?
Yes ma'am.Man, dat ziet er weer lekker uit! Groentjes op een grillpan?
Ik zie de foto, ik lees hoe je het klaar maakt. En in mijn hoofd hoor ik niets anders dan ......... en dat mijn goesting weg is als ik aan het werk denkYes ma'am.
Aubergine, ui, boschampignon, alle kleuren paprika (inclusief de zoete puntvariant) en courgette op de gril gebakken in olijfolie met citroensap en soja, en gekruid met een mix van lookpoeder, gerookte paprika, cayenne en ajuinpoeder.
En daarbij een kipfilet en gebakken patatjes.
Was een uurke of 2 werk, inclusief alle voorbereiding.Ik zie de foto, ik lees hoe je het klaar maakt. En in mijn hoofd hoor ik niets anders dan ......... en dat mijn goesting weg is als ik aan het werk denk
waarna ik gewoon wat aardappelen kook, een kortelet / steak / burger / schnitzel in de pan gooi voor 3 minuten en uit een zakje wat salade haal of een paar schijfjes komkommer of tomaten erbij gooi.

Heeft vandaag een wrap gemaakt.Was een uurke of 2 werk, inclusief alle voorbereiding.
And worth every minute![]()
![]()
but there it is!Ah ik doe da soms met zo kip krokant of kalkoen schnitsel ertussen. Max 5min bakken maar lekker krokant tussen je wrapHeeft vandaag een wrap gemaakt.
1 zakje salade
1 zakje wortelen
doner kebab vlees uit de vriezer -> 2 minuten opwarmen met olijfolie en wat lookpoeder erover
30 seconden de wrap in de microgolf.
wat sausjes
<5 minuten later was het eten klaar. 10 minuten later had ik gedaan met eten van 3 wraps.
Maar de vraag die op ieders lippen brandt:Heeft vandaag een wrap gemaakt.
1 zakje salade
1 zakje wortelen
doner kebab vlees uit de vriezer -> 2 minuten opwarmen met olijfolie en wat lookpoeder erover
30 seconden de wrap in de microgolf.
wat sausjes
<5 minuten later was het eten klaar. 10 minuten later had ik gedaan met eten van 3 wraps.

Ik warm de wraps op een pan op.Ah ik doe da soms met zo kip krokant of kalkoen schnitsel ertussen. Max 5min bakken maar lekker krokant tussen je wrap
Ik heb dus de naam 2x moeten controleren @ToneriderIk zie de foto, ik lees hoe je het klaar maakt. En in mijn hoofd hoor ik niets anders dan ......... en dat mijn goesting weg is als ik aan het werk denk
waarna ik gewoon wat aardappelenkook, uit een zakje haal, en kortelet / steak / burger / schnitzel in depan gooi voor 3 minutenairfryer gooi voor 10 minuten en uit een zakje wat salade haal of een paar schijfjes komkommer of tomaten erbij gooi.

Wie kijkt er nu naar de datum als dat in de diepvries gezeten heeft :headexplodes: ???Maar de vraag die op ieders lippen brandt:
Was de kebab al bedorven of niet?![]()
Fermentatielevel: over 9000Wie kijkt er nu naar de datum als dat in de diepvries gezeten heeft :headexplodes: ???
Gewoon bakken en gaan met die banaan. Uw maagsappen neutraliseren al die eventuele bedorvenheid wel.