Wat heb jij vandaag gekookt?

Ik word es in de watten gelegd. :love:

Varkenshaasje in 3pepersaus, zelfgemaakte kroketjes en ovenwortels met tijm en marjolein. :p

Dank u zoetje :love:

Zijt gullie nu (eindelijk) op date geweest en dat hier cryptisch aan het bespreken?

Om nom nom

tYfQgRU.jpg
Wat is dat? Want het ziet er echt lekker uit.

Wat is dat? Want het ziet er echt lekker uit.

Das iets wat we op vakantie in de alpen hebben leren kennen.

Is een toast met een zoete tartaar opgesmeerd, wienerschnitzel met bergkaas overgebakken, gebakken boerenspek en een halve gefrituurde curryworst. Caloriebom tot en met maar die smakencombinatie... waanzinning lekker.

Volgens mijn vrouw the abomination variant van Macaroni ^^:

- Macaroni pasta
- Lactose vrije half volle melk
- Lactose vrije kaas
- Hespjes

Ben eens benieuwd! Ik heb een lactose intolerantie en dit is zo één van die "fabelachtige" comfort meals dat ik zelf ook eens wil proberen.
Onwards!

Volgens mijn vrouw the abomination variant van Macaroni ^^:

- Macaroni pasta
- Lactose vrije half volle melk
- Lactose vrije kaas
- Hespjes

Ben eens benieuwd! Ik heb een lactose intolerantie en dit is zo één van die "fabelachtige" comfort meals dat ik zelf ook eens wil proberen.
Onwards!
Dat moet toch nog te doen zijn lijkt me?
Hier heeft mijn vrouw in een poging om eens gezond te doen een glutenvrije, veganistische versie van Macaroni met kaas en hesp proberen te maken.
Glutenvrije macaroni -maar dan van één of ander obscuur merk- die direct zo papperig als iets werd. Dan sojamelk -niet goed gekeken en per ongeluk een versie genomen die nogal sterk gezoet was en dan een soort oranje-achtige vleesvervanger voor hesp.

:puke::puke::puke::puke::puke:

De enige glutenvrije pasta die de moeite waard is, is die van Barilla imo.

Terug
Bovenaan