Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha cool, die heb ik ook al es meegebracht van carrefour, die zijn wel lekker.No Results | Carrefour Site
drive.carrefour.be

Voor morgen eens iets proberen, knolselderblokjes in de diepvries zitten dus die insmeren met olie en in de airfryer gooien en scampi met een zacht tomaten-currysausje. Benieuwd wat de kleuterjury er van zal maken!
De saus wou ze zelf niet eens proberen 

Uw vrouw ook niet en daarom maar zelf beginnen koken?Nee, puur hobby, en door corona en thuiswerk is dat ietske toegenomen.
Weet je dat ik toen ik 14 jaar geleden door mijn madam ben geadopteerd nog geen ei kon koken![]()

Uw vrouw ook niet en daarom maar zelf beginnen koken?![]()
Ik heb het u gezegd : p, Je had de curryketchup er moeten naast zetten.Kleuterjury proefde 1 brokje knolselder: lekker!
2de brokje : bah! Vies!
1/3de van een scampi Zonder saus: isnielekker!
De hond was wel enthousiast over mijn keuze![]()
Mag ik bij de Italiaanse of Spaanse week tijdelijk komen inwonen? Ik doe de afwas wel.Volgende week is het weer oostenrijkse keuken. Wienerschnitzel mit käsespatzle und gemischten salat![]()

Ze kreeg er ineens mayo bijIk heb het u gezegd : p, Je had de curryketchup er moeten naast zetten.
Dan had het wel gegaan.
Ofwel volgende keer een melksaus proberen met die knolselder. Meestal eten kinderen dat dan wel. Knolselder heeft uiteindelijk een redelijk straffe smaak.

Mag ik bij de Italiaanse of Spaanse week tijdelijk komen inwonen? Ik doe de afwas wel.![]()
Puur is dat te straf ja, moet eens proberen mayo en curryketchup. Alhoewel mayonaise en knolselder nu niet direct mijn ding is (of het moet rauwe knolselder zijn)Ze kreeg er ineens mayo bij
En de saus heeft ze niet geproefd, curryketchup zelf vindt ze te pikant![]()
.Ja lap, das gebuisd heKleuterjury proefde 1 brokje knolselder: lekker!
2de brokje : bah! Vies!
1/3de van een scampi Zonder saus: isnielekker!
De hond was wel enthousiast over mijn keuze![]()

Ik krijg morgen een herkansing, met als hoofdingrediënt kop, blijkbaarJa lap, das gebuisd he![]()

Ha cool, die heb ik ook al es meegebracht van carrefour, die zijn wel lekker.
Soms liggen er kaasworsten, die zijn ook fantastisch lekker.![]()
Ik heb het u gezegd : p, Je had de curryketchup er moeten naast zetten.
Dan had het wel gegaan.
Ofwel volgende keer een melksaus proberen met die knolselder. Meestal eten kinderen dat dan wel. Knolselder heeft uiteindelijk een redelijk straffe smaak.