Ascari
Well-known member
Scampi, lente ui, paprika, wortel, gember, rode peper en rijstnoedels.Wat heb je gebruikt als loempia vulling? Kip, sojascheuten, wortel, prei?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scampi, lente ui, paprika, wortel, gember, rode peper en rijstnoedels.Wat heb je gebruikt als loempia vulling? Kip, sojascheuten, wortel, prei?
Ik struggle ook nog altijd met de juiste verhouding honing-azijn-sojasaus, maar meestal wel lekker. Ziet er goed uit.Eerste poging tot kip in honing-sojasaus met gebakken rijst. Op zich niet slecht, maar volgende keer toch iets beter de hoeveelheden afmeten. Had het op het zicht gedaan en waarschijnlijk iets te weinig honing gebruikt.
![]()

Nog 3,5 uur in den oven laten staan hier en daarna dieje gastrique o.b.v. balsamico-azijn nog toevoegen. Benieuwd...Kga deze eens proberen dit weekend:

Is het vlees daar nu echt kwalitatief beter of?Frietjes met een stukje vlees en witlof salade :
Is een stukje vlees van Couvert (filet mignon) en moet zeggen dat dit er degelijk uitziet . `
Heb zo een doos gekocht van 8 kilo en daar zitten wel een paar degelijke stukken vlees in maar ook veel gekapt .
Heb nu 1,5 kg rundergehakt (wel verpakt in 500gr) in de vriezer zitten maar ook een stuk of 8 runderhamburger (wat ook gehakt is ) .
Je kan nu ook een doos zelf samenstellen en heb dus ook eentje van 4 kg samengesteld en denk dat ik dit meer ga doen als ik nog eens bij Couvert bestel .
Voordeel is de zaterdag levering maar je moet dus alles dan wel zelf versnijden en opnieuw verpakken (of je moet ineens 1 kg verwerken natuurlijk ) en dan invriezen .
Laat mij zeggen dat er geen enkel stuk “geplakt” vlees bijzit .Is het vlees daar nu echt kwalitatief beter of?