Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe maak jij die klaar?Spruitjes
Ik kan mij niet meer voorstellen dat ik dat als kind niet binnen kreeg...
Altijd in de oven op een bakplaat (180°C ±40min) gehalveerd met wat olijfolie en balsamico azijn. De rest varieert vaak. Deze keer vegetarisch gehouden met wat champignons, aardappels en rode ui en vervolgens op het einde nog wat parmesan en een ei er boven op. Soms gebruik ik spekjes of chorizo, je kan daar alle kanten mee op eigenlijk.Hoe maak jij die klaar?
Interessante video en kanaal, ik heb al een paar video's bekeken. NIce!Kga deze eens proberen dit weekend:
Die hun warme broodjes vind ik goed, vooral het Breugeltje, met spekjes en pepersaus.Smos kaas van Bon'Ap was dik in orde, rijkelijk gevuld lol
In Colruyt een spinnekop gevonden. Zeldzaam stukje rundvlees. Nog geen 5 euro voor 300 gram. Lekker, man! Misschien niet zo voortreffelijk als een ribeye van 16 euro maar much bang for the buck. Gebakken in ossewit en dan wat boter in gesmolten met look en rozemarijn. Simpel maar goed.
Net zoals Tomski ook nog nooit van gehoord, kzal hier ook eens bij de hoeveslager advies vragen sie.In Colruyt een spinnekop gevonden. Zeldzaam stukje rundvlees. Nog geen 5 euro voor 300 gram. Lekker, man! Misschien niet zo voortreffelijk als een ribeye van 16 euro maar much bang for the buck. Gebakken in ossewit en dan wat boter in gesmolten met look en rozemarijn. Simpel maar goed.
Deze is mijn favoriet op dit moment: https://www.youtube.com/@ChefAdamByattInteressante video en kanaal, ik heb al een paar video's bekeken. NIce!
Heb je een recept voor de steaks?Vanavond spitskoolsteaks in de oven, overbakken met feta en spek, met zoete aardappelfrietjes bij.
![]()
Ik heb olijfolie met peper, zout en lookpoeder erop gesmeerd. Ongeveer 30min op 180 graden.Heb je een recept voor de steaks?
Gewoon Olijfolie, kruiden? Hoe lang in de oven?