Wat heb jij vandaag gekookt?

Maar zen ontdooiingsproces duurt een paar dagen als je het goed doet,
ah ok, ik wist niet dat jouw koelkast op 0.1 graden stond. =]

Bij mij is vlees dat ik 's ochtends heb uitgehaald 's avonds toch gewoon ontdooid. En als je dan 1 dag voor 'vervaldag' (wat vaak dan nog ten minste houdbaar tot is) dan is er niets aan de hand.

Bij twijfel gebruik gezond verstand zou ik zeggen. Maar om alles meteen weg te gooien

Gratin aan het maken, maar weeral te lopend :angry:

Nu een nachtje laten trekken en hopen dat hij zich wat zet, anders wordt het morgen puree :unsure: nochtans vastkokende aardappelen, volle room/melk en 2kg aardappelen met 800ml vocht. Ge zou denken dat het zich schoon vast kookt, maar 't is maar slappe soep momenteel

Gebakken kipfilet met wilde rijst gedrenkt in de jus van de gebakken kip met pêche uit blik

Jaaaaaaaaaaaaaren geleden dak dat nog eens gegeten had...omg the memories

Conchiglie in een zalm-boursin saus met brocolli, alles fijngehakt zodat het mooi in de schelpen kan kruipen.

Kga deze eens proberen dit weekend:
Zalige YouTube-channel! Al zo veel truukjes geleerd van die chef-koks daar. :) Wil ik zeker eens een keer gaan eten als wij een citytripje naar Londen zouden doen.

En on-topic: zo beginnen aan wortelpuree met kippenschnitzels.

Laatst bewerkt:
Gratin aan het maken, maar weeral te lopend :angry:

Nu een nachtje laten trekken en hopen dat hij zich wat zet, anders wordt het morgen puree :unsure: nochtans vastkokende aardappelen, volle room/melk en 2kg aardappelen met 800ml vocht. Ge zou denken dat het zich schoon vast kookt, maar 't is maar slappe soep momenteel
probeer de Debic culinaire room is van de colruyt, daarmee kan de mijne nooit mislukken. is echt 1 van de betere om mee te koken. Altijd perfecte binding

Terug
Bovenaan