Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een variant op kip curry want er zit nog een beetje varkensvlees bij .Is dat kip curry? Heb je toevallig dat recept ergens?
De kleur en consistentie leunt zeer nauw tegen wat ik zoek (Isali vervanger)
Love me some good chicken curry + short grain rice![]()
)
Je mag altijd eens een goede receptje maken om die goede currysaus zelf te maken, op basis van kokosmelkVoor curry van beste naar minste voor mij:
Je bepaald zelf hoeveel werk je er in steekt natuurlijk, maar hier staat eigenlijk bijna altijd een bokaaltje pasta in de frigo. Dat blijft ook maanden goed.
- Zelf pasta maken
- Voorgemaakte pasta (die van AH en Jumbo zijn de beste supermarktvarianten)
- Currypoeder
- Voorgemaakte saus
Ik gebruik ook altijd kokosmelk, daar heb ik altijd wel blikken van staan.
.Dat lust ik dus langs geen kanten …als ik zie dat er Coco’s of ananas gebruikt is in de bereiding laat ik het gewoon staan .Ik gebruik ook altijd kokosmelk, daar heb ik altijd wel blikken van staan.

Heb de curry van Manna ook veel gebruikt gehad maar die plakt meer en dan moest ik er altijd water bij doen om te verdunnen …die van D&L is meer lopend en vind hem ook iets beter van smaak maar das persoonlijk .![]()
Tzal wel zijn, met Katsu (prefer pork over chicken but both are lovely) !
) 
Die van Manna is awesome imo.Je mag altijd eens een goede receptje maken om die goede currysaus zelf te maken, op basis van kokosmelk.
Voorlopig neem ik de manna saus als ik kip curry maak - https://www.manna.be/onze-sauzen/warme-sauzen/chinese-curry/. Zoals ik vandaag heb gemaakt. Al was het de easy oplossing:
1) rijst uit de rijstkoker
2) kippenbillen 25 - 30 minuutjes in de airfryer (15 minuten op 180°, 15 op 150°C).
3) saus uit pot opwarmen en de rijst uit de rijstkoker erbijzwieren.
Maar ik moet wat meer groentjes gaan eten en ben op het zoek naar iets anders. Daarom dat die van hierboven wel een optie is. Al moet ik opletten met de ajuin wegens omstandigheden.
Basmati en jasmijn zijn altijd bingo.Beetje off topic maar we hebben voor ketst een rijstkoker gekregen en kunnen dus nu lekkere rijst kopen ipv de (naar het schijnt) matige zakjesrijst. Enige aanraders omtrent rijst?