Wat heb jij vandaag gekookt?

Joshua Weissman :love: Grote fan

Wij vanavond hamburger (Belgisch wit-blauw) met knolselderpuree, gebakken knolselder en andijvie in bechamelsaus.
Stevige winterkost dus

Ik ga er geen prijzen mee winnen, maar meer moest da ni zijn vandaag.

Untitled-1-copy.jpg

Kapsalon met zoete aardappel en kip. Verspakket van de Jumbo.
Wel een aanrader, online ook genoeg recepten van te vinden met variaties.

gisteren een zalmmoot gemarineerd in sojasaus met honing, wat bruine suiker, en veeeeeeeel look. In de airfryer afgebakken, opgediend met basmatirijst en brocolli. Damn guud!

gisteren een zalmmoot gemarineerd in sojasaus met honing, wat bruine suiker, en veeeeeeeel look. In de airfryer afgebakken, opgediend met basmatirijst en brocolli. Damn guud!
Kan je uitgebreider recept geven met afmetingen en hoe lang en welke temperatuur in de airfryer?

Kan je uitgebreider recept geven met afmetingen en hoe lang en welke temperatuur in de airfryer?

Voor de marinade:
3 el sojasaus
2 el honing
1 el bruine suiker
2 tl citroensap
2 geperste teentjes look

Daar heb ik de stukken zalm ongeveer een half uur laten in liggen, nadat ik ze er mee ingeborsteld had en om de 5 min ongeveer es draaien zodat alle kanten wat kunnen weken.

Daarna 6-10min in de airfryer op 200 graden, afhankelijk van de dikte van uw moten. De mijne waren losse stukken van 125g, cm of 3 breed, ik heb 6 min ongeveer gedaan.

Preipuree met gebakken vis en een salade o.b.v. Griekse yoghurt, maynonaise + citroensap.

Daarna ook nog 5 liter spaghettisaus met gekruid gehakt gemaakt voor in den den diepvries.

Ik wou een pastataart maken van mijn groenterestjes en een schel hesp er bij gesneden. Maar na alles doorheen te roeren hebben de groentjes waarschijnlijk te veel vocht afgegen waardoor de taart niet ging lukken.
Dus gewoon in soepbord met wat gruyere rover. En twasv ekker

Terug
Bovenaan