En viel het mee qua werk?Ik heb dit gisteren gemaakt, enfin, toch ongeveer. Als ik nu het filmpje herbekijk heb, was mijn auberginepuree minder vast en heb ik er veel te veel van de saus over gekapt. Lekker wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En viel het mee qua werk?Ik heb dit gisteren gemaakt, enfin, toch ongeveer. Als ik nu het filmpje herbekijk heb, was mijn auberginepuree minder vast en heb ik er veel te veel van de saus over gekapt. Lekker wel.
Ja, absoluut. Alé ja, die pasta heb ik nu wel niet zitten met een kookpincet recht zetten, die heb ik gewoon over de auberginepuree gelegd. Maar voor de rest is er niet veel aan hé. Basic tomatensaus, aubergines roosteren of bakken, pasta koken en de helft van uw aubergines mixen tot puree. Enkel wat meer afwas door die auberginepuree, maar in wezen een heel eenvoudig recept met weinig handelingen. Ik heb een grotere portie saus gemaakt en de pasta gewoon in de saus gekookt om afwas/tijd te besparen (maar je bespaart daar dus nooit tijd mee, dat duurt altijd langer, niet de eerste keer dat ik mij aan die steen stootEn viel het mee qua werk?
).
, maar ik freewheel altijd als ik kook.
Nog niet gemaakt maar toevallig wel afgelopen maandag in San Sebastian een stukje gegeten, daar pas ontdekt dat het iets gekend is van die streek.Nog niet gemaakt en ik weet niet of het dit weekend al gaat lukken, maar de Baskische cheesecake spreekt me wel aan. Iemand al gemaakt?
Pulled pork.
En een zoete aardappelsoep als voorgerecht.

)
Regelmatig maak ik van die spiering pulled pork en dat vindt ze dan weer wél lekker.

Ik eet wel graag vettig vlees, mager vlees heeft wel eens de neiging om snel uit te drogen. Zeker met het magere stoofvlees dat je overal ziet in de supermarkt, het is moeilijk om dat mals te krijgen. Met té vet vlees valt het wel sneller uit elkaar dan je denkt, dus daar moet je mee opletten.Heb soms ook,de indruk dat veel mensen “vies” zijn van spiering met al dat vet maar het is een verdomd goed smakend stukje vlees .![]()
+1Heb soms ook,de indruk dat veel mensen “vies” zijn van spiering met al dat vet maar het is een verdomd goed smakend stukje vlees .![]()
zitten.Regelmatig maak ik van die spiering pulled pork en dat vindt ze dan weer wél lekker.
In de BBQ. Eenmaal wel eens in de oven gemaakt, maar dan heb je die rooksmaak niet.Maak je die in de oven of op de BBQ?
) sweet hot chili en hot sriracha …was vree lekker en warm gevoel inden buik .
)