Knap, mooie presentatie ookBekijk bijlage 42677
Steak tartare met ricotta en pesto.
Bekijk bijlage 42678
Dessertbordje met baba au rhum, mascarpone, frambozencoulis, macarons en aardbeien.
Voor het hoofdgerecht moet je ik het bbq-topic zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap, mooie presentatie ookBekijk bijlage 42677
Steak tartare met ricotta en pesto.
Bekijk bijlage 42678
Dessertbordje met baba au rhum, mascarpone, frambozencoulis, macarons en aardbeien.
Voor het hoofdgerecht moet je ik het bbq-topic zijn.
Voila, bij deze: (laatste van de 3 schalen).Als ik het ni vergeet krijgen jullie na het weekend een foto van het afgewerkte gerecht![]()
,ClassicOmdat het volop courgettes oogsten is momenteel: deze ochtend al zes liter courgettesoep gemaakt, deel voor nu, deel voor de vriezer en de wintermaanden. Daarna gaan oogsten en nu ligt er weer een kleine vier kilo courgette klaar om te verwerken.

Hmmm, rigatoni meatballs. Een van mijn favorieten, om te eten én te maken. Toen we nen tijd bij mijn schoonouders gewoond hebben moest ik dat minstens om de 2 weken makenVoila, bij deze: (laatste van de 3 schalen).
Bekijk bijlage 42714

Volledig gelijk. Vorig jaar hebben mijn courgetteplanten het niet overleefd en dan had ik niets, dit jaar de twee planten extra goed verzorgt waardoor ik natuurlijk met een enorme oogst zit. Vind het verder wel een zalige plant.Classic
1 plant zetten is risico want als hij kapot gaat heb je niks. Oplossing: 2 planten zetten. Maar die geven dan zoveel courgetten dat ze er langs u oren uit komen op den duur.
Hmmm, rigatoni meatballs. Een van mijn favorieten, om te eten én te maken. Toen we nen tijd bij mijn schoonouders gewoond hebben moest ik dat minstens om de 2 weken maken![]()
Kip en pasta. Pek en veren!
Je kan toch gewoon uw hamburger pletten en dan heb je smash, of zie ik het nu te simpel?Ook al was het geen smashburger
Blijkbaar voor een Italiaan maar gaat verbazend goed samen en lekker .Kip en pasta. Pek en veren!
)