Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan er mij iemand een video uitleggen hoe je SIMPEL een Spaghetti Bolognese maakt? Bij ons in het frituur is het al €12,5 dus ik ben het kotsbeu en wil dit zelf kunnen maken! Voor alle duidelijkheid, ik ben geen talent
Varkensgehakt + deze saus en wat look?
als ik beide Google, krijg ik heel veel verschillende producten1200gr tomaat blik
140gr tomatenpasta
Als ik saus van Miracoli Google, krijg ik ook hier zeer veel verschillende opties. Welke gebruik jij?Als het klaar is gewoon met baksel en al in de pot en de saus van Miracoli erbij .
Deze tomaten in blik vind ik top. Deze voor de tomatenpasta/puree.als ik beide Google, krijg ik heel veel verschillende producten
Welke gebruik ik best of kies ik dit zelf? Dat zal uiteraard zijn invloed hebben op het resultaat, misschien nog het meeste van allemaal ?!
Vreemd , looksaus toch . En ja bedoel niet die uit een knijpfles maar lookroombotersaus .een groot verschil .Kikkerbillen in een paprika roomsaus met puree. Mmmmm
Ja die groenten in het begin zeker lang genoeg laten aanstoven zodat ze mals worden. Vroeger gebruikte ik tomaten in blik van Lidl dus daar zou vet op zich niet aan mogen liggen. Hoe langer je de saus kan laten sudderen, hoe beter de smaak wel.Eerste keer Bolognese gemaakt, kan er door maar toch niet echt waw als ik eerlijk ben. De saus ontbreekt pit / kracht.
soepgroenten (ajuin, selder, wortel, paprika) gekocht maar die waren te hard, ondanks dat ik meer dan 2u staan koken heb
misschien moet ik dit eerst nog langer laten opstaan
nadien look + gehakt + melk + nootmuskaat + tomatenblokjes + tomatenpuree + vleesbouillon + oregano + laurierblaren + peper + zout
misschien moet er nog vermouth of witte / rode wijn bij
alhoewel ik er nog altijd van overtuigd ben dat de tomatenblokjes + tomatenpuree de smaak bepalen want je hebt gewoon 20 verschillende soorten van elk, ik zal eens andere kopen (bv van Mutti deze keer)