Tuurlijk!
vulling: diepvriesspinazie met room, mengen met ricotta. Ik heb nu ongeveer 1kg van die spinazie gemengd met 3 potten ricotta van 250g. Daar heb ik nog een 250 gram uitgebakken gehakt bijgedaan. Gehakt heel fijn gecrushed dat de spuitzak niet verstopt (eventueel kan je de staafmixer nog es door je vulling halen)
100gram versgeraspte parmesan bij
Afkruiden met peper en nootmuskaat. Geen zout meer bij wegens parmesan.
Saus: ajuin en look aanstoven samen met wat verse oregano, blussen met een goeie geut witte wijn (ik heb nu een volledig glas gebruikt wegens grotere hoeveelheid). Efkes alcohol laten wegkoken en dan de rest van het uitgebakken gehakt bij (nog 1,25kg over)
Passata bij (2 flessen mutti)
als alles kookt nog een pot mascarpone van 250gr bij. Als alles goed gemengd is een klein uurtje op een zacht vuur laten pruttelen (en nog wat verse basilicum bijdoen)
Dan de ovenschotel voorzien van een laagje tomatensaus en alle canneloni vullen en op de saus leggen.
Nadien saus overkappen en de oven in met een zilverpapier over voor een half u aan 180 graden. Dan zilverpapier eraf en mozarellakaas over doen en nog een kwartier verder afbakken. Laatste 5 min de grill erbij voor het krokante kaaskorstje.
Smakelijk!