Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik moest ook 2x kijkenHet leek even alsof jullie hetzelfde gerecht hadden gepost, maar net iets anders gedresseerd.![]()
Het was gewone stoverij met wildfond, en het was goed. Verdomd goed.Het wild was op in de winkel, dus het wordt gewone stoverij.![]()
Dag verlof, dus eendenborst gaan halen in de AH. Gewoon, omdat ik het nog niet heb klaargemaakt. Gekruid met peper, zout en lookpoeder. Inkeping gemaakt aan de vetzijde, op een hoge temperatuur afgebakken, omgekeerd. Dan in de oven met wat ketjap, soja en boter - 180 graden, 9 minuten (aldus Jeroen Meus). Wat laten rusten in aluminiumfolie.
Cuisson was perfect en de eendenborst zeer smakelijk, maar ik zou graag de vetzijde krokant willen. Hoe ga ik dan best te werk?
Gewoon reverse sear, dus. Oké, volgende keer dan maar! Eerste keer zelf bakken is alvast geslaagd.ik gaar de eend eerst, en dan de vetkant krokant bakken
En terecht !Morgen eens die befaamde Aldi-lasagne proeven, blijkbaar heeft die een cultstatus.