Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgt dat dan geen citroensmaak?Pannenkoeken met ipv melk, sprite!
spuitwater gaat ook maar dat hebben we zelden in huis, pannenkoeken zijn eens zo luchtig.
Beetje baking soda werkt ook.Pannenkoeken met ipv melk, sprite!
spuitwater gaat ook maar dat hebben we zelden in huis, pannenkoeken zijn eens zo luchtig.
Krijgt dat dan geen citroensmaak?
Chouffe in een duvel-glas hmmm. Alst maar gesmaakt heeft.![]()
Damn, die hebben gesmaakt. Aan het vormpjes vouwen heb ik wel nog wat werk![]()
Ge hed die toch volle veeg in die la chouffe gedipt?

Geen chouffe glazen van 33 cl hierChouffe in een duvel-glas hmmm. Alst maar gesmaakt heeft.
Duvel is het enige wat qua vorm in de buurt komt.coq is een haan.. ter info..voor bepaalde delen in de saus verdwijnenCoq au vin vandaag.
Eerste keer dat ik dat probeer.
Hmmm

Cock au vin dan?coq is een haan.. ter info..voor bepaalde delen in de saus verdwijnen![]()
Snap ik. Het is alsof je stoverij zou maken voor een Chinese vriend die je dan complimenteert op je heerlijke boeuf bourguignon, ik zou ook in mijn gat gebeten zijn.Op vlak van het koken zelf ben ik helemaal geen purist. Smijt gerust alles door elkaar -ik doe dat ook- maar benoem het dan ook zo. Dit getuigt gewoon van een compleet gebrek aan respect voor andere culturen. Alsof die Aziaten toch allemaal hetzelfde zijn.
Daar zal @utred? wel over oordelen!!!!Vandaag klassieke lasagna.
Daar zal @utred? wel over oordelen!!!!