ns_man
Well-known member
Hier (WVI) mocht dat allemaal per mail.
Enkele maanden geleden had ik een energielening aangevraagd bij het energiehuis (Toen was nog niet geweten dat de MijnVerbouwLening er zat aan te komen. Was toen 15000 renteloos op 15j). Toen heeft dat 4 weken geduurd. Ik vermoed echter dat de MijnVerbouwLening iets gekender en populairder zal zijn dus verwacht dat het iets langer zal duren. Mijn energielening wordt dan opgenomen in de MijnVerbouwLening.
Je moet je aanslagbiljet meesturen, dus ze kijken wel degelijk naar je inkomen. Als je daar boven zit verwacht ik eigenlijk niet dat dat zal goedgekeurd worden hoor. Da's letterlijk de eerste voorwaarde die er in staat en je moet ook aanduiden onder welke categorie je valt op je aanvraagformulier. Wie heeft er je dat verteld?
Volgens ons meest recente aanslagbiljet voldoen we aan de voorwaarde wat betreft inkomen (aanslagbiljet 2020). Sindsdien is er heel wat veranderd en verdienen we meer dan in 2020, maar zou dus strikt gezien niet mogen uitmaken (omdat ze voor de inkomensgrens naar de laatst beschikbaar aanslagbiljet kijken).
op de site van interwaas staat tussen de 4 en 8 weken.....
Volgens het reglement hier tussen de 4 en 10 weken.
Probleem is dat ik bij de bank nog graag 50K bijkomend zou bijlenen, dan wel 110K (extra 60K) indien de MijnVerbouwlening zou afgekeurd worden.
Ik zou natuurlijk graag zsm bij de bank vastpinnen, aangezien de rentes elke week toenemen. Vraag is dus hoe zeker ik ben dat MijnVerbouwlening wordt toegekend. Dillema's
.
Laatst bewerkt: