Warme oproep aan alle fietsers, lopers, zwemmers, wandelaars, ...

Polle32

Well-known member
Mag ik eens een warme oproep doen aan alle kilometer-vreters op dit mooie forum?

Een collega op het werk, en tevens voorzitter van de Lymfklierkanker Vereniging Vlaanderen, wees mij op een campagne die momenteel loopt in het kader van bloedkankermaand.
Door simpelweg een overzicht van de sportieve prestaties van de maand september door te sturen naar [email protected] (dat mag een screenshot zijn van Strava, GarminConnect, Fitbit,...) kun je een aanzienlijke bijdrage leveren aan de strijd tegen bloedkanker. Per afgelegde km wordt er immers 1 euro geschonken aan vijf betrokken patiëntenverenigingen!

MheEAejl.jpg
 
Alle activiteiten voltooid in september tellen effectief mee. Dat kan dus aardig oplopen (en september is nog niet voorbij, dus er kan nog een tandje bij!)
 
940km gefietst, 50km wandel/lopen

moet het voor de 30ste doorgestuurd zijn of mag dat ook later (dan kan ik laatste stand van zaken doorsturen)
 
Hoe kun je je maandoverzicht zien? Ik krijg daar altijd een mail van, maar nog nooit op de app tegengekomen.

Edit: gevonden.

Voorlopig 983, gaan er nog bijkomen normaal gezien. Is jammer genoeg net 1 van mijn mindere maanden. 2x ziek geweest en minder weer. Normaal zit ik rond de 1400km per maand.

Bump dit topic zaterdag nog eens als je wil? Want er gaan er toch nog een 200 bij komen gok ik tegen dan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan