Warme oproep aan alle fietsers, lopers, zwemmers, wandelaars, ...

Hoe kun je je maandoverzicht zien? Ik krijg daar altijd een mail van, maar nog nooit op de app tegengekomen.

Edit: gevonden.

Voorlopig 983, gaan er nog bijkomen normaal gezien. Is jammer genoeg net 1 van mijn mindere maanden. 2x ziek geweest en minder weer. Normaal zit ik rond de 1400km per maand.

Bump dit topic zaterdag nog eens als je wil? Want er gaan er toch nog een 200 bij komen gok ik tegen dan.
hoe krijg je maandoverzicht op strava (gratis account)?
 
Weet er iemand hoeveel er al is opgehaald?
Op basis van de info die hier op het forum werd gedeeld (in de loop-thread en hier) kom ik op een voorlopige stand van zo'n 706 euro van de lopers en 4863 euro van de fietsers!

Deel dus zeker hoeveel km je hebt doorgegeven, dan weten we hoeveel pluimen we op onze hoed kunnen steken :thumb:.
 
467 km doorgestuurd.
Dit weekend komen er normaal nog 140 bij, maar daar ga ik niet tijdig een screenshot van kunnen nemen.

Ik vind het wel bijzonder vreemd dat dit naar een @gmail adres gaat.
 
467 km doorgestuurd.
Dit weekend komen er normaal nog 140 bij, maar daar ga ik niet tijdig een screenshot van kunnen nemen.

Ik vind het wel bijzonder vreemd dat dit naar een @gmail adres gaat.
Mja, het opzet is een beetje amateuristisch (zo kregen de verenigingen zelf ook eerder laattijdig de affiche), maar wel legit hoor.
 
Terug
Bovenaan