Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ideale eerste trip, goeie keuze! Wanneer zou je normaal gaan?Normaal zou ik komende jaar mijn eerste backpackingtrip doen. Man ik hoop dat dit echt kan doorgaan. Had gedacht aan de WHW.
Ergens in het najaar. September/OktoberIdeale eerste trip, goeie keuze! Wanneer zou je normaal gaan?
Ik hoop zelf dit jaar (na een jaar uitstel, bedankt corona) opnieuw de Cape Wrath Trail te wandelen, in een stuk dit keer ipv opgedeeld in twee blokken.![]()
West Highland Way in Schotland. Heb het zelf moeten opzoeken.WHW is een echte topper op gebied van BW. Zolang je maar goed CW't een een dikke CCM en een MSB meeneemt. Ik deed het met een BB maar dat was toch maar een PITA.
Voor de gemiddelde persoon mag je rekenen op een dag of zeven.Hoe lang doe je over de volledige afstand?
Ik heb er 7 nachten over gedaan, ben ergens een nachtje langer blijven plakken omdat het er gewoon zo mooi en rustgevend wasHoe lang doe je over de volledige afstand?
Houd er rekening mee dat ge voor beide tenten externe ankerpunten nodig hebt (wrs bomen), en dat ge die mogelijk niet altijd zult hebben. Waarom geen conventionele tent? Zeker voor de prijs van die Haven tent kunt ge echt wel een hele deftige tent kopen.Niet echt hiking gerelateerd maar ik denk/hoop toch dat jullie me hier kunnen helpen. Volgende zomer denk ik eraan om met de motor Europa rond te gaan toeren en her en der een stukje TET mee te pikken en bijgevolg ook soms wild te kamperen.
Hierbij heb ik 2 opties op het oog als 'tent':
Zeker bij die eerste lijkt een goeie tarp mij geen overbodige luxe. Als iemand daar een aanrader voor heeft, zou dat zeker geapprecieerd worden.
Ook tips voor een goed vuurtje/potten zijn welkom. Het gewicht is minder belangrijk voor mij, eerder hoe compact ik alles kan inpakken.
Thanks, ziet er heel goed uit, redelijk wat routes hier in de buurt en gebruiksvriendelijk.Ik gebruik Alltrails pro hiervoor.
Heb dit tot nu gebruikt voor hikes in Frankrijk, USA en BE
Thanks, ziet er heel goed uit, redelijk wat routes hier in de buurt en gebruiksvriendelijk.
Wat biedt die pro versie als meerwaarde?