Disney+ WandaVision

Cliffhanger!

Maar voorlopig begint het er nu op te lijken dat deze serie vooral een origin story is voor haar alter ego.
 
Laatst bewerkt:
Hoho, wat een aflevering alweer. Een perfecte afsluiter van deze serie. Een mooie portie actie, echt emotionele momenten, Scarlet Witch / Wanda eindelijk in kostuum (alsof Elizabeth Olsen zo nog niet knap genoeg was :unsure: ), de manier waarop Vision vs Vision wordt aangepakt is ook mooi om te zien. Niet enkel op kracht, maar ook het analytische gegeven gebruiken. En dan die after credits scene, ik ben echt benieuwd welke kant ze opgaan met de toekomstige films. Ik zou zeker en vast een stand-alone Scarlet Witch film willen zien.

Enkel het stukje met Darcy vond ik wat minder, ze is anderhalve aflevering vermist en ineens BAM, daar is ze en 10 seconden later terug weg.
 
Bahaha, sorry. Ik ga hier weer een hoop tegenkantingen krijgen. Ik heb het een kans gegeven, maar wat een shitshow! Komaan.
De eerste 7 afleveringen gaan achteraf gezien nergens over en zijn een aanloop naar de 2 laatste afleveringen waarin uiteindelijk ook 2 keer niks gebeurt.
De premisse slaat nog steeds op niks. Een personage als Wanda dat ze toch in de markt proberen zetten als een Avenger en dus in se een goedaardig personage is, doet
"iets vreselijks en houdt een compleet dorp gegijzeld. Ze martelt die mensen door hun geest in een soort van gevangenis te houden. De inwoners zeggen dit zelf van zodra ze hier kans toe hebben. "Help ons, we zien af!!!". Dit wekenlang aan een stuk (of maandenlang? Daar zijn ze niet zo duidelijk over). Allemaal voor haar eigen, egoïstische doeleinden omdat ze wat macht/krachten heeft en niet om kan met het verlies van haar partner."
Dit kan toch niet? Zo moreel verwerpelijk. Wat gebeurt er uiteindelijk mee? Ik had er persoonlijk nog ergens mee kunnen leven als ze in de gevangenis was geëindigd aan het einde van de serie, maar nee. Niets daarvan.
"Als de dorpelingen ontwaakten tijdens dat dorpspleingevecht tussen Agatha en Wanda hoopte ik echt dat ze haar zouden lynchen of zo. Wraak voor de dorpelingen! Geheel in Salem's Lot-stijl. :) "

Ik vind die hele premisse zo fout dat ik mezelf er uiteindelijk op betrapte te supporteren voor de zogenaamde antagonist.
"Het was immers zij die ervoor zorgde dat Wanda een beetje begon in te zien waar ze mee bezig was. Nog niet zo stout dus van die vriendelijke Agatha."

Verder nog wat zaken waar volgens mij niks mee gedaan wordt:
- de hele personage-ontwikkeling van Monica Rambeau. Waarschijnlijk een set-up naar een ander seizoen of nieuwe serie of nieuwe film, maar in dit hele verhaal een COMPLEET overbodig personage. In de voorlaatste aflevering komt ze zelfs niet meer aan bod en ze moesten in de laatste aflevering zelfs hun best doen om ze nog een rolletje te geven.
- het hele "snel opgroeien"-ding van die tweeling. Waar was dat goed voor? Waarschijnlijk gewoon om ze wat nuttiger te laten zijn in de laatste afleveringen. Je kan geen kleuters laten vechten. Maar voor de rest? Er lijkt wat gehint te worden naar betrokkenheid van Agatha en hoe zij aast op die tweeling, maar zelfs dat blijkt een losse flodder te zijn.
- het vision vs vision gevecht. Wat een grap was dat. Even wat laseren en onzichtbaar worden en dan even een intellectueel gesprek voeren om het dan gewoon af te bollen. LOL.


Om te eindigen in schoonheid. Wat ik wel goed vond:
- het idee met de verschillende sitcoms en daaraan gekoppelde tijdsperiodes. Dit was ook waarom ik in de eerste plaats nieuwsgierig was naar deze reeks. Qua kostumering was dit zeer leuk uitgewerkt.
- de verwijzing naar the Wizard of Oz toen Agatha in de laatste aflevering onder die auto belandde. Dat was grappig.
 
Leuke post credit setup naar aankomende MCU films (Dr Strange 2). Voor de rest toch een paar serieuze kansen laten liggen. "Mooie" afsluiter voor Wanda maar voor de rest:
* Darcy die nog 2 seconden in beeld komt
* Cho die er bij loopt voor piet snot
* De FBI die op dramatische wijze wordt opgeroepen en dan helemaal niks doet buiten Hayward afvoeren.
* Hayward die wordt opgepakt door de FBI die wrs geen juristictie heeft...
* Monica die er eigenlijk heel de tijd gewoon op staat te kijken nadat ze 1,5 aflevering niet in beeld komt. Als dit de opstap naar Captain Marvel 2 was... HARD pass, de eerste was al abominabel.
 
Bahaha, sorry. Ik ga hier weer een hoop tegenkantingen krijgen. Ik heb het een kans gegeven, maar wat een shitshow! Komaan.
De eerste 7 afleveringen gaan achteraf gezien nergens over en zijn een aanloop naar de 2 laatste afleveringen waarin uiteindelijk ook 2 keer niks gebeurt.
De premisse slaat nog steeds op niks. Een personage als Wanda dat ze toch in de markt proberen zetten als een Avenger en dus in se een goedaardig personage is, doet
"iets vreselijks en houdt een compleet dorp gegijzeld. Ze martelt die mensen door hun geest in een soort van gevangenis te houden. De inwoners zeggen dit zelf van zodra ze hier kans toe hebben. "Help ons, we zien af!!!". Dit wekenlang aan een stuk (of maandenlang? Daar zijn ze niet zo duidelijk over). Allemaal voor haar eigen, egoïstische doeleinden omdat ze wat macht/krachten heeft en niet om kan met het verlies van haar partner."
Dit kan toch niet? Zo moreel verwerpelijk. Wat gebeurt er uiteindelijk mee? Ik had er persoonlijk nog ergens mee kunnen leven als ze in de gevangenis was geëindigd aan het einde van de serie, maar nee. Niets daarvan.
"Als de dorpelingen ontwaakten tijdens dat dorpspleingevecht tussen Agatha en Wanda hoopte ik echt dat ze haar zouden lynchen of zo. Wraak voor de dorpelingen! Geheel in Salem's Lot-stijl. :) "

Ik vind die hele premisse zo fout dat ik mezelf er uiteindelijk op betrapte te supporteren voor de zogenaamde antagonist.
"Het was immers zij die ervoor zorgde dat Wanda een beetje begon in te zien waar ze mee bezig was. Nog niet zo stout dus van die vriendelijke Agatha."

Verder nog wat zaken waar volgens mij niks mee gedaan wordt:
- de hele personage-ontwikkeling van Monica Rambeau. Waarschijnlijk een set-up naar een ander seizoen of nieuwe serie of nieuwe film, maar in dit hele verhaal een COMPLEET overbodig personage. In de voorlaatste aflevering komt ze zelfs niet meer aan bod en ze moesten in de laatste aflevering zelfs hun best doen om ze nog een rolletje te geven.
- het hele "snel opgroeien"-ding van die tweeling. Waar was dat goed voor? Waarschijnlijk gewoon om ze wat nuttiger te laten zijn in de laatste afleveringen. Je kan geen kleuters laten vechten. Maar voor de rest? Er lijkt wat gehint te worden naar betrokkenheid van Agatha en hoe zij aast op die tweeling, maar zelfs dat blijkt een losse flodder te zijn.
- het vision vs vision gevecht. Wat een grap was dat. Even wat laseren en onzichtbaar worden en dan even een intellectueel gesprek voeren om het dan gewoon af te bollen. LOL.


Om te eindigen in schoonheid. Wat ik wel goed vond:
- het idee met de verschillende sitcoms en daaraan gekoppelde tijdsperiodes. Dit was ook waarom ik in de eerste plaats nieuwsgierig was naar deze reeks. Qua kostumering was dit zeer leuk uitgewerkt.
- de verwijzing naar the Wizard of Oz toen Agatha in de laatste aflevering onder die auto belandde. Dat was grappig.
Ik begrijp je commentaar, en zie zeker wat je bedoeld. Ik kan op sommige van je puntje gaan zeggen waarom ik het wel goed vond, maar dat veranderd niks aan het feit dat deze serie niet jouw ding was. Ik vermoed dat (afgaande op de trailer) het meer action-filled 'lineaire' Falcon and the Winter Soldier je beter zal liggen.

Ik vond het persoonlijk geweldig. Hebben ze (naar mijn mening) wat steken laten liggen?... zeker en vast. Maar het is en blijft een onderdeel van een groter verhaal. Dus er bestaat nog altijd de reële mogelijkheid dat die losse eindjes mooi zullen worden vastgeknoopt aan toekomstige series/films (en dat is juist het gene ik interessant vind aan de MCU).
Uiteindelijk ging deze serie over Wanda en Vision, en dat verhaal heeft een goed einde gekregen. Dat er hier commentaar komt op bepaalde personages die worden opgezet voor komende films en series... het is en blijft een groot bedrijf die volk wilt lokken naar deze projecten. 🤷‍♂️

Het enige echt vreemde vond ik inderdaad Darcy die na 2 seconden screentime verdwijnt. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze door COVID hun opnames enkele maanden moesten staken, en dat het toen bijna afgerond was. Dus waarschijnlijk was Kat Dennings jammer genoeg niet beschikbaar om nadien nog wat scenes op te nemen.
 
Leuke post credit setup naar aankomende MCU films (Dr Strange 2). Voor de rest toch een paar serieuze kansen laten liggen. "Mooie" afsluiter voor Wanda maar voor de rest:
* Darcy die nog 2 seconden in beeld komt
* Cho die er bij loopt voor piet snot
* De FBI die op dramatische wijze wordt opgeroepen en dan helemaal niks doet buiten Hayward afvoeren.
* Hayward die wordt opgepakt door de FBI die wrs geen juristictie heeft...
* Monica die er eigenlijk heel de tijd gewoon op staat te kijken nadat ze 1,5 aflevering niet in beeld komt. Als dit de opstap naar Captain Marvel 2 was... HARD pass, de eerste was al abominabel.

Monica was inderdaad wat anticlimactisch. Ik vermoed dat de tie-in eerder naar Secret Invasion zal gaan. En ik kijk sowieso wel uit naar Captain Marvel 2, ik snap de haat van sommigen tegenover die film niet. Ik vond dat een van de beste MCU films tot nu toe :)
 
Laatst bewerkt:
Bahaha, sorry. Ik ga hier weer een hoop tegenkantingen krijgen. Ik heb het een kans gegeven, maar wat een shitshow! Komaan.
De eerste 7 afleveringen gaan achteraf gezien nergens over en zijn een aanloop naar de 2 laatste afleveringen waarin uiteindelijk ook 2 keer niks gebeurt.
De premisse slaat nog steeds op niks. Een personage als Wanda dat ze toch in de markt proberen zetten als een Avenger en dus in se een goedaardig personage is, doet
"iets vreselijks en houdt een compleet dorp gegijzeld. Ze martelt die mensen door hun geest in een soort van gevangenis te houden. De inwoners zeggen dit zelf van zodra ze hier kans toe hebben. "Help ons, we zien af!!!". Dit wekenlang aan een stuk (of maandenlang? Daar zijn ze niet zo duidelijk over). Allemaal voor haar eigen, egoïstische doeleinden omdat ze wat macht/krachten heeft en niet om kan met het verlies van haar partner."
Dit kan toch niet? Zo moreel verwerpelijk. Wat gebeurt er uiteindelijk mee? Ik had er persoonlijk nog ergens mee kunnen leven als ze in de gevangenis was geëindigd aan het einde van de serie, maar nee. Niets daarvan.
"Als de dorpelingen ontwaakten tijdens dat dorpspleingevecht tussen Agatha en Wanda hoopte ik echt dat ze haar zouden lynchen of zo. Wraak voor de dorpelingen! Geheel in Salem's Lot-stijl. :) "

Ik vind die hele premisse zo fout dat ik mezelf er uiteindelijk op betrapte te supporteren voor de zogenaamde antagonist.
"Het was immers zij die ervoor zorgde dat Wanda een beetje begon in te zien waar ze mee bezig was. Nog niet zo stout dus van die vriendelijke Agatha."

Verder nog wat zaken waar volgens mij niks mee gedaan wordt:
- de hele personage-ontwikkeling van Monica Rambeau. Waarschijnlijk een set-up naar een ander seizoen of nieuwe serie of nieuwe film, maar in dit hele verhaal een COMPLEET overbodig personage. In de voorlaatste aflevering komt ze zelfs niet meer aan bod en ze moesten in de laatste aflevering zelfs hun best doen om ze nog een rolletje te geven.
- het hele "snel opgroeien"-ding van die tweeling. Waar was dat goed voor? Waarschijnlijk gewoon om ze wat nuttiger te laten zijn in de laatste afleveringen. Je kan geen kleuters laten vechten. Maar voor de rest? Er lijkt wat gehint te worden naar betrokkenheid van Agatha en hoe zij aast op die tweeling, maar zelfs dat blijkt een losse flodder te zijn.
- het vision vs vision gevecht. Wat een grap was dat. Even wat laseren en onzichtbaar worden en dan even een intellectueel gesprek voeren om het dan gewoon af te bollen. LOL.


Om te eindigen in schoonheid. Wat ik wel goed vond:
- het idee met de verschillende sitcoms en daaraan gekoppelde tijdsperiodes. Dit was ook waarom ik in de eerste plaats nieuwsgierig was naar deze reeks. Qua kostumering was dit zeer leuk uitgewerkt.
- de verwijzing naar the Wizard of Oz toen Agatha in de laatste aflevering onder die auto belandde. Dat was grappig.
Wanda Maximoff/Scarlet Witch was een avenger, maar bij haar introductie net een tegenstander. Daarnaast is ze in de comics net 1 van de karakters die nogal eens van goed naar slecht en alles ertussenin gaat. Als je vertrouwd bent met x-men, daar is Jean Grey/Phoenix een vergelijkbaar karakter:

Beiden starten als jonge helden met (heel!) veel potentieel, maar door de combo van traumatische ervaringen en oncontroleerbare krachten (beiden zijn zo krachtig dat ze heel het universum kunnen hertekenen), worden ze gecorrumpeerd en veranderen in villains (waarna een redemption arc volgt of ze zichtzelf opofferen om de boel te redden).

Als ik met dit in m'n achterhoofd kijkt naar de serie, dan zie ik vooral de setup voor een dergelijke narratieve arc naar de volgende Marvel films toe: Wanda heeft nu 3x alles wat haar dierbaar was verloren, en heeft ontdekt hoe sterk haar krachten kunnen zijn -> gooi hierbij het multiverse aspect dat Dr. Strange introduceert en je hebt een potentiële origin story voor de volgende avengers crossover film.

Wat Monica Rambeau betreft: dit lijkt mij inderdaad vooral een commerciële zet om een tie-in te hebben naar andere series. Vision vs vision daarentegen past wel in het karakter van de hyperrationele androïde.

En inderdaad, de setup met de verschillende sitcoms was een leuke insteek, zeker door dit te linken met herinneringen van Wanda als kind. Heel de serie zit trouwens vol met easter eggs naar oude films, series, en comics.
 
Wat ik vooral onthoudt is dat dit een zeer leuke serie was. Waar niet iedereen de insteek van snapt en die gewoon niet voor iedereen is.
De verwachtingen lagen gewoon bij sommige totaal anders.
 
Mijn enige puntje van kritiek is dat het gewoon te kort was. Redelijk wat subplots die daardoor niet voldoende uitgewerkt zijn geweest en waardoor je toch op je honger blijft zitten.

Ik denk dan bijvoorbeeld aan de getuige van Woo, Monica en SWORD.
 
Het is van MCU, zeker weten dat al die details nog in komende series of films zullen uitgebreid worden.
 
Het was een goeie serie. Iets dat ze misschien hadden kunnen doen was de laatste aflevering iets langer maken, of een dubbele aflevering.
Deze voelde soms wat te snel vooruit gaan, maar het belangrijkste is wel verteld. Dat er over Darcy niet veel verteld werd of Monica boeide me eigenlijk weinig. Monica kunnen ze nog genoeg uitbreiden later en Darcy is echt maar een side character. Leuk had geweest wat meer closure rond The White Vision, als in Vision die Wanda zegt dat hij bestaat en hij basicly hem is. Maar daar wordt niks over gerept, heel raar. Maar dit komt misschien allemaal nog tot zijn recht in de 2de Dr Strange film.
 
Leuk had geweest wat meer closure rond The White Vision, als in Vision die Wanda zegt dat hij bestaat en hij basicly hem is. Maar daar wordt niks over gerept, heel raar. Maar dit komt misschien allemaal nog tot zijn recht in de 2de Dr Strange film.
Idd, ik dacht dat hij post credits nogwel ging verschijnen. Maar 't zal voor later zijn.

Ik vond het een geslaagde reeks. Naar het einde toe werd het wel weer typisch Marvel met veel fantasy en bombast. Dat hoort er natuurlijk bij. Maar als 'casual' Marvel kijker is dat iets waar ik me altijd ff over moet zetten. Ik was in dit geval meer fan van hoe de serie opgebouwd was. De sitcom stijl en het mysterie errond. En Vision en Wanda zijn natuurlijk 2 interessante personages die heel goed vertolkt worden.

Ik ga het zeker blijven opvolgen. Dus Disney is in hun opzet geslaagd wat mij betreft, aangezien ik het allemaal wat gezien had qua superhero stuff de laatste jaren :unsure:
 
Ja er veel gecut ook, feze week zei de maker dat er een scene was waar monca ,ralph , de jongens en datcy het boek gingen stelen omdat de jongens het hadden zien liggen en wisten dat het belangrijk was.
Er was maar 1 iemand due hun kon stoppen en het was


Meneer scrachy , .... die veranderde in een demoon.😀


Dus wie weet wat er nog allemaal gecut is.

En voor mij is wanda een supervillain geworden.
Ze was voortvluchtig vanaf civil war ,maar nu wat ze allemaal gedaan heeft en wat ze nog doet ,het evil darkhold lezen, kan niet door de beugel
ook al heeft ze een zware zenuwinzinking.
Ze staat geliijk aan agness voor mij.

Top serie.
 
Vond het ook een goede serie. Als dit het niveau is van de MCU series dan kijk ik uit naar de rest.

Het was niet perfect. Hoewel goed gedaan, vond ik dat ze misschien aflevering 3 en 4 hadden moeten wisselen. Had het wel wat gehad na de 2de aflevering in thema.
En dat QuickSilver een boner grap is, is me toch wat teleurstellend.
Hoop dat Wanda een villain word die wat films kan meegaan. Met wat ze nu gedaan heeft zie ik ze toch niet meteen terug een Avenger worden.
 
Bahaha, sorry. Ik ga hier weer een hoop tegenkantingen krijgen. Ik heb het een kans gegeven, maar wat een shitshow! Komaan.
De eerste 7 afleveringen gaan achteraf gezien nergens over en zijn een aanloop naar de 2 laatste afleveringen waarin uiteindelijk ook 2 keer niks gebeurt.
De premisse slaat nog steeds op niks. Een personage als Wanda dat ze toch in de markt proberen zetten als een Avenger en dus in se een goedaardig personage is, doet
"iets vreselijks en houdt een compleet dorp gegijzeld. Ze martelt die mensen door hun geest in een soort van gevangenis te houden. De inwoners zeggen dit zelf van zodra ze hier kans toe hebben. "Help ons, we zien af!!!". Dit wekenlang aan een stuk (of maandenlang? Daar zijn ze niet zo duidelijk over). Allemaal voor haar eigen, egoïstische doeleinden omdat ze wat macht/krachten heeft en niet om kan met het verlies van haar partner."
Dit kan toch niet? Zo moreel verwerpelijk. Wat gebeurt er uiteindelijk mee? Ik had er persoonlijk nog ergens mee kunnen leven als ze in de gevangenis was geëindigd aan het einde van de serie, maar nee. Niets daarvan.
"Als de dorpelingen ontwaakten tijdens dat dorpspleingevecht tussen Agatha en Wanda hoopte ik echt dat ze haar zouden lynchen of zo. Wraak voor de dorpelingen! Geheel in Salem's Lot-stijl. :) "

Ik vind die hele premisse zo fout dat ik mezelf er uiteindelijk op betrapte te supporteren voor de zogenaamde antagonist.
"Het was immers zij die ervoor zorgde dat Wanda een beetje begon in te zien waar ze mee bezig was. Nog niet zo stout dus van die vriendelijke Agatha."

Verder nog wat zaken waar volgens mij niks mee gedaan wordt:
- de hele personage-ontwikkeling van Monica Rambeau. Waarschijnlijk een set-up naar een ander seizoen of nieuwe serie of nieuwe film, maar in dit hele verhaal een COMPLEET overbodig personage. In de voorlaatste aflevering komt ze zelfs niet meer aan bod en ze moesten in de laatste aflevering zelfs hun best doen om ze nog een rolletje te geven.
- het hele "snel opgroeien"-ding van die tweeling. Waar was dat goed voor? Waarschijnlijk gewoon om ze wat nuttiger te laten zijn in de laatste afleveringen. Je kan geen kleuters laten vechten. Maar voor de rest? Er lijkt wat gehint te worden naar betrokkenheid van Agatha en hoe zij aast op die tweeling, maar zelfs dat blijkt een losse flodder te zijn.
- het vision vs vision gevecht. Wat een grap was dat. Even wat laseren en onzichtbaar worden en dan even een intellectueel gesprek voeren om het dan gewoon af te bollen. LOL.


Om te eindigen in schoonheid. Wat ik wel goed vond:
- het idee met de verschillende sitcoms en daaraan gekoppelde tijdsperiodes. Dit was ook waarom ik in de eerste plaats nieuwsgierig was naar deze reeks. Qua kostumering was dit zeer leuk uitgewerkt.
- de verwijzing naar the Wizard of Oz toen Agatha in de laatste aflevering onder die auto belandde. Dat was grappig.
Jij slaagt los erop. Ik kan het niet beter verwoorden. Iedereen prijst deze serie de lucht in terwijl ik echt iets had van "WTF".
Ik ben een Marvel fan en het hoeft voor mij niet pang pang te zijn maar dit was echt niet goed. Alle puntjes die jij hierboven noemt ga ik akkoord mee.

Wanda terroriseert dus inderdaad dat hele dorp en trapt het op het einde af.. Ik dacht dat die terug in een Stark complex moest zitten of soort van rehabilitatie. No way josé, die vliegt gewoonweg en niemand bougeert. Ik vond echt dat de serie iet ontbrak en ze deden er ook niet goed aan om zo korte afleveringen te maken. Zeker met heel dat sitcom gebeuren konden ze dat beter uitgewerkt hebben. Het zou met niet verbazen dat veel mensen die niet echt Marvel gericht zijn, en dit een kans wilde geven, dit bekeken en echt iet hadden van "dit is echt saai? wat gebeurt er nu ?"
 
Jij slaagt los erop. Ik kan het niet beter verwoorden. Iedereen prijst deze serie de lucht in terwijl ik echt iets had van "WTF".
Ik ben een Marvel fan en het hoeft voor mij niet pang pang te zijn maar dit was echt niet goed. Alle puntjes die jij hierboven noemt ga ik akkoord mee.

Wanda terroriseert dus inderdaad dat hele dorp en trapt het op het einde af.. Ik dacht dat die terug in een Stark complex moest zitten of soort van rehabilitatie. No way josé, die vliegt gewoonweg en niemand bougeert. Ik vond echt dat de serie iet ontbrak en ze deden er ook niet goed aan om zo korte afleveringen te maken. Zeker met heel dat sitcom gebeuren konden ze dat beter uitgewerkt hebben. Het zou met niet verbazen dat veel mensen die niet echt Marvel gericht zijn, en dit een kans wilde geven, dit bekeken en echt iet hadden van "dit is echt saai? wat gebeurt er nu ?"
Ghoja niet iedereen hoeft iets goed te vinden natuurlijk, het is daarom wel niet slecht.

Ik snap sommige zaken die jullie aan halen zoals waarom gaat ze vrijuit...? Maar wie zegt dat ze vrijuit gaat? Ze vlucht weg naar een plek, weg van iedereen. Wat had je dan verwachte dat die paar CIA agenten of bewoners haar gingen tegenhouden en mee nemen? Tis niet dat je ze kan tegenhouden op dat moment, dus ze bolt het af. Kans zit er dik in dat ze niet echt heel welkom zal zijn na deze zoveelste uitbarsting van haar.

Anyway, ik heb so far nog geen 5 mensen de serie zien slecht noemen, dus ik ga er dan van uit dat het niet slecht is, enkel dat sommigen het persoonlijk niet zo goed vonden.
 
Ghoja niet iedereen hoeft iets goed te vinden natuurlijk, het is daarom wel niet slecht.

Ik snap sommige zaken die jullie aan halen zoals waarom gaat ze vrijuit...? Maar wie zegt dat ze vrijuit gaat? Ze vlucht weg naar een plek, weg van iedereen. Wat had je dan verwachte dat die paar CIA agenten of bewoners haar gingen tegenhouden en mee nemen? Tis niet dat je ze kan tegenhouden op dat moment, dus ze bolt het af. Kans zit er dik in dat ze niet echt heel welkom zal zijn na deze zoveelste uitbarsting van haar.

Anyway, ik heb so far nog geen 5 mensen de serie zien slecht noemen, dus ik ga er dan van uit dat het niet slecht is, enkel dat sommigen het persoonlijk niet zo goed vonden.
Uiteraard kunnen die niets doen.. Maar je zou wel denken dat ze zeggen: "Je weet dat we je niet kunnen laten gaan.." of dat ze meldden van, ze gaan jacht op u maken of ik weet het niet.. Het was precies nu van " ge hebt de shit opgelost en hier is uw vrijkaartje".

Hier zijn er inderdaad niet veel mensen die het slecht vinden, maar als je op google rondkijkt en ahum reddit, dan is het toch wel serieus gemixte reactie.
 
Jij slaagt los erop. Ik kan het niet beter verwoorden. Iedereen prijst deze serie de lucht in terwijl ik echt iets had van "WTF".
Ik ben een Marvel fan en het hoeft voor mij niet pang pang te zijn maar dit was echt niet goed. Alle puntjes die jij hierboven noemt ga ik akkoord mee.

Wanda terroriseert dus inderdaad dat hele dorp en trapt het op het einde af.. Ik dacht dat die terug in een Stark complex moest zitten of soort van rehabilitatie. No way josé, die vliegt gewoonweg en niemand bougeert. Ik vond echt dat de serie iet ontbrak en ze deden er ook niet goed aan om zo korte afleveringen te maken. Zeker met heel dat sitcom gebeuren konden ze dat beter uitgewerkt hebben. Het zou met niet verbazen dat veel mensen die niet echt Marvel gericht zijn, en dit een kans wilde geven, dit bekeken en echt iet hadden van "dit is echt saai? wat gebeurt er nu ?"

Mijn vriendin is alleszins nu pas Marvel aan het kijken (wegens haar zoontje die het allemaal wil zien) en boeit zich amper in superhelden, maar nadat ik één ep had gekeken, wilde ze al direkt meekijken.
 
Terug
Bovenaan