Disney+ WandaVision

Gezien de reveal van de laatste aflevering vermoed ik dat het "normale" stijl zal zijn. Daarmee bedoel ik dat ze mss het stijlconcept los gaan laten deze keer en gewoon verdergaan met een hedendaags concept? Er lijkt niet echt een reden meer te zijn om die verschillende sitcomstijlen nog vol te houden?
 
Gezien de reveal van de laatste aflevering vermoed ik dat het "normale" stijl zal zijn. Daarmee bedoel ik dat ze mss het stijlconcept los gaan laten deze keer en gewoon verdergaan met een hedendaags concept? Er lijkt niet echt een reden meer te zijn om die verschillende sitcomstijlen nog vol te houden?
Ik denk nochtans dat de illusie nog wel even gaat blijven duren.
En wie weet komt de echte slechterik nog wel naar boven!
 
Als ze de orde van de rest van de serie volgen, wordt deze laatste aflevering geen sitcom stijl.
Aflevering 4 was ook quasi volledige vanuit SWORD standpunt.
 
Als ze de orde van de rest van de serie volgen, wordt deze laatste aflevering geen sitcom stijl.
Aflevering 4 was ook quasi volledige vanuit SWORD standpunt.
Er komen nog 2 afleveringen tenzij ze 8+9 technisch gezien als 1 grote finale aflevering beschouwen natuurlijk... als de geruchten kloppen hebben we alvast nog beeldmateriaal voor een dikke langspeelfilm te goed in die laatste 2 afleveringen.
 
ik dacht dat sitcom (situational comedy) al gepasseerd was ergens aflevering 4 of 5? Dat is toch type Friends of How I Met Your Mother? Maar normale stijl lijkt me ook logisch gezien 70 percent van de series na 2015 gebaseerd zijn op comics 😍
 
ik dacht dat sitcom (situational comedy) al gepasseerd was ergens aflevering 4 of 5? Dat is toch type Friends of How I Met Your Mother? Maar normale stijl lijkt me ook logisch gezien 70 percent van de series na 2015 gebaseerd zijn op comics 😍
elke aflevering is sitcom, hoor.
Dick van Dyke Show, I Love Lucy, Bewitched, Brady Bunch, ... vallen allemaal onder "sitcom". da's een hele brede waaier.
 
Vorige week zaten we aan de mockumentary's. Eigenlijk hebben ze de sitcoms alla Friends, HIMYM, Big Bang, ... niet echt gehad denk ik, maar we zijn die nu ook "voorbij" qua tijdsperiode dus ik weet niet goed wat ze de volgende twee nog zouden kunnen doen.
 
Die mockumentary fase is gewoon de Modern Family sitcom fase :) Was het de week ervoor niet rond 2000, dus Friends en consoorten?
 
huh juist, ze veranderen eigenlijk enkel de technische verfilming van sitcom stijl. Was wel opvallend, die jaren 50/60 zwart-wit met 4k resolutie en stereo of surround geluid terwijl 360p en mono geluid toen de norm waren.
 
Die mockumentary fase is gewoon de Modern Family sitcom fase :) Was het de week ervoor niet rond 2000, dus Friends en consoorten?
Eerder Malcom in the Middle. Maar ja, als ik het zo wat nalees nemen ze inderdaad vooral de technische verfilmingen van de periode over en dan heel veel verwijzingen naar bepaalde sitcoms uit die periode.

Vorige week was het Modern Family en The Office.
 
Nee ik was blij dat ze dat niet hebben toegepast en zeker ook de audio niet vergeten, we beseffen soms niet goed genoeg hoeveel luxe we nu hebben met degelijke audio in elke toepassing itt 70 jaren geleden.

Die 4:3 aspect ratio stoorde me wel een beetje, in vergelijking met de 16:9 of de standaard in de Marvel films (behalve Avengers 2012) toch wel raar om te bekijken op een giga scherm tegenwoordig.
 
Ik kijk altijd naar de video's van deze Youtube channel, maar wel opletten, de meesten dingen komen uit wel uit, dus niet kijken als je niet wil gespoiled worden :)
 
Dat moet toch een aflevering van anderhalf uur gaan worden om dat allemaal mooi te laten eindigen :unsure: (of allé, ik hoop het toch :tongue: )
 
Ik was eigenlijk enthousiaster bij de eerdere eps, maar kijk nog steeds met plezier :) Ik hoop wel nog altijd op die ECHTE game changer inzake de MCU. Ik had gehoopt dat dat onze special guest star van enkele eps terug was, maar helaas...
 
Terug
Bovenaan