Disney+ WandaVision

Waw, ik wist niet dat er nog scènes zaten na de aftiteling in episode 7-8-9, omdat er na episode 1 niks meer zat (toen wel uitgekeken :unsure: ).
Toch wel wat gemist door niet te blijven kijken :D
 
Had net hetzelfde voor! Had het pas door als de laatste aflevering begon en ik precies een stuk gemist had 😅
 
Had net hetzelfde voor! Had het pas door als de laatste aflevering begon en ik precies een stuk gemist had 😅
Ik ben echt in de vorige aflevering gaan terugzoeken naar dat moment omdat ik dacht da'k het gemist had. Uiteindelijk het maar zo gelaten en maar gedacht dat ik het effectief ergens gemist had. Bleek het dus zo'n nascène :')
 
Ik heb er mij moeten doorworstelen want ik was echt geen fan van het sitcomgedoe alsook wanda en vision spreken mij eigenlijk totaal niet aan.
Vooral doorgebeten omdat iedereen toch wel enthousiast was, zeker naar het einde toe.
Echt niet mijn serie maar wel chapeau aan Marvel om dit aan te durven en zo out of the box te denken.
Het siert hun qua risico en originaliteit dus misschien dat er voor mij in de toekomst wel eens een parel tussenzit met andere characters en setting.
Heel negatief ga ik zeker niet over zijn want het is vooral kwestie van smaak. En altijd liever dit dat de zoveelste basic superheldenserie.
 
Terug
Bovenaan