Waar woon jij?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Simpele vraag, het antwoord kan je hier geven zonder dat je teveel details moet geven:

Plaats een marker op de plaats waar je ongeveer woont. Deze map is openbaar, je volledig exact adres geven is dus mss niet zo'n goed idee. Plaats je pin in de buurt waarvan je woont.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk al lang aan een maandelijks topic over steden niet volledig als Vlaanderen Vakantieland maar meer mening van locals, mensen die er ooit woonden, passanten, verhalen, werkpunten, etc. Dus meer dan een klaagzang alleen zoals bij een recente discussie ivm Oostende.

@Conradus moet weer stoefen dat hij een verkeerslicht heeft ;)

Ik weet niet hoe accuraat uw pin is, maar had ik tijd gehad, ik was momenteel Duvels aan het nuttigen niet ver van u

Neen,liggen hogerop richting Kortijs.
We waren ons zelf van niks bewust.
Toen ik naar huis reed rond 15h30-16h merkte ik het pas op.
Ah gelukkig. Wij liggen ook hoger maar de parallelstraat hier had het wel zitten, die oranje auto dat in het nieuws geweest was heb ik zien drijven.
Mijn vrouw in het rusthuis is gaan helpen waar daar was het alle hens aan dek. Wagens personeel uit de ondergrondse halen. Ouderen van het gelijksvloers weghalen, hun meubelkes omhoog krijgen want das nog het enige van hun wat ze hebben, liften kapot, modder en water op gelijksvloers waaronder de keuken, kamers, gangen...

Gevonden.

DDAD6ED3-2BFB-44A8-AC75-C49BFF438775.jpeg

Terug
Bovenaan