Auto Moto Waar tanken jullie?

Waar tanken jullie?

  • Vast tankstation, altijd dezelfde plaats

    Stemmen: 56 30,4%
  • Vast merk, maar daarom niet altijd dezelfde plaats

    Stemmen: 40 21,7%
  • Waar ik juist passeer wanneer ik moet tanken

    Stemmen: 26 14,1%
  • Waar ik het goedkoopst kan tanken

    Stemmen: 52 28,3%
  • Ik tank niet ik rij elektrisch

    Stemmen: 10 5,4%

  • Totaal aantal stemmers
    184
Thuis aan het reservoir van de CV. :unsure:

Serieus, heb tankkaart van PMO en daar kan je tegenwoordig toch vrij vlot stations mee vinden in Vlaanderen. Met een rijbereik van gemiddeld 1200km moet ik dus enkel anders tanken op vakantie.
 
Fleetpass hier maar ik tank nagenoeg altijd bij Q8.

Ik heb 2 vaste stations waar ik ga, afhankelijk van waar ik het eerst passeer als er getankt moet worden.
 
Verplicht bij Total. Heb er 3-4 die ik gebruik, dichtbij het werk, thuis, ons mama, ...

Wel nu net de tweede keer op 2 jaar tijd dat er een Total in een Shell verandert ;(
 
Verplicht bij Total. Heb er 3-4 die ik gebruik, dichtbij het werk, thuis, ons mama, ...

Wel nu net de tweede keer op 2 jaar tijd dat er een Total in een Shell verandert ;(
In mijn (ruime) omstreken zijn de Totals allemaal naar Esso veranderd. Ik denk dat het enkel maar duurder is geworden voor mijn werkgever, alle Totals die ik tegenkom hebben enkel dat premium diesel.
 
Als ik toevallig moet tanken als ik in de buurt ben van mijn ma, tank ik altijd bij den Avia (Drieschouwen) in Stekene.
Da's meestal 10 cent goedkoper dan de goedkoopste in mijn buurt hier in West-Vlaanderen...
In deze côté tank ik 't vaakst bij den Texaco in Vichte, of de Gulf op nog geen 500m van mijn deur.
 
Vast tankstation, simpelweg omdat in een straal van 15km geen enkel ander lpg tankstation is en dees ligt op anderhalve km van mijn deur dus ideaal.
 
99% van de tijd zijn dat 2 tankstation van TotalEnergies :unsure:. Reden is vrij simpel, omdat ik altijd wel 1 van die 2 passeer en ik steeds aan dezelfde prijs tank en goedkoopst.

Tank 98(E5), omdat het bij mijn wagen wordt aangeraden door de fabrikant en type wagen. Anders zou het 95(E10) zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zal ik zelf ook maar eens antwoorden in het topic dat ik zelf gestart heb he.

Ik ga bijna altijd op dezelfde plaats tanken, bij de Esso Bruno waar ik altijd passeer bij de meeste van mijn ritten.
Vast tankstation en zelfs vaste pomp (nr 5). Als deze bezet is rij ik blokje rond :unsure:
Ik ook, als die vrij is altijd pomp nr 5, als dat niet zo is neem ik wel gewoon een andere pomp.
 
Ik tank meestal bij de lokale Avia, maar als ik in de buurt van een DATS ben, tank ik daar ook wel eens. En soms ook bij een Total.
 
Met de moto altijd 98 bij Esso - in die brandstof zou nog geen bio-ethanol zitten, ondanks het E5-label.
Auto meestal DATS of Shell Express, dat zijn de goedkoopste hier in de buurt.
 
Tankstation De Warande in mijn gemeente. Vrij rustig en moet nooit wachten of mensen laten wachten (in tegenstelling tot de andere 2 tankstations vlakbij). Is ook een stoppplaats voor truckers die af en toe een thumbs up geven als ze mn Impreza zien.
 
Meestal dezelfde (goedkoopste in de buurt)
Tegenwoordig ook vaak winkelen in Duitsland, als het daar dan lager staat tank ik daar.
Tenzij het in Nederland goedkoper is, dan ga ik daar
 
Met de moto altijd 98 bij Esso - in die brandstof zou nog geen bio-ethanol zitten, ondanks het E5-label.
Auto meestal DATS of Shell Express, dat zijn de goedkoopste hier in de buurt.
Shell garandeert ook dat hun 98 (v-power) zonder bio-ethanol is trouwens. Van andere merken weet ik het niet. Dus als de 98 bij die shell-express daar ook goedkoper is, dan heb je weer een besparing gevonden. :p
 
Shell garandeert ook dat hun 98 (v-power) zonder bio-ethanol is trouwens. Van andere merken weet ik het niet. Dus als de 98 bij die shell-express daar ook goedkoper is, dan heb je weer een besparing gevonden. :p
Van Shell had ik het inderdaad ook gehoord, maar de Express hier heeft jammer genoeg alleen 95 :)
 
Van Shell had ik het inderdaad ook gehoord, maar de Express hier heeft jammer genoeg alleen 95 :)
Aja, das gelijk hier dan, vroeger had je er wel, maar te weinig getankt dus nu 2x 95 en 2x diesel ipv 1x 95 en 1x 98 + diesel. Nu moet ik voor mijn grasmaaier ook naar de Q8 die 15km verder ligt, want 95 die een winter blijft liggen vertrouw ik niet. :unsure:
Net nog eens opgezocht en Q8 en Texaco zeggen ook een ethanol bij de 98 te doen.
Waarschijnlijk om oldtimers aan te trekken dat ze dat nog doen.
 
Terug
Bovenaan