Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan die screenshot horen

shinobiWie kent deze nog
![]()
Da's al te nieuw met die high poly modellen.

Ik weet die eindbaas nog "nihilist" noemde die.Ik kan die screenshot horen![]()
Toch ook wel uren aan gespendeerd, héérlijk!De allereerste keer dat ik het menu van Rollercoaster Tycoon 1 hoorde. Hoe magisch was dat. Ontelbare uren gespeeld.
En ook de versie met de uitbreidingen mag er zijn!
Onlangs eens geïnstalleerd voor de oudste... En ja zelf weer beginnen spelenDe allereerste keer dat ik het menu van Rollercoaster Tycoon 1 hoorde. Hoe magisch was dat. Ontelbare uren gespeeld.
En ook de versie met de uitbreidingen mag er zijn!

Zeker eens Open RCT2 proberenOnlangs eens geïnstalleerd voor de oudste... En ja zelf weer beginnen spelen![]()
Waar is den tijd dat we nog nen echte quiz hadden, met nobele onbekenden, en moeilijke (thema)vragen. Dat je na 50 minuten weer heel wat dingen geleerd had over dingen waarvan je eerder die dag niet eens wist dat ze bestonden.Zalig.
Waar is de tijd van de absurde humor toch naartoe. Toen alles niet politiek correct moest zijn en mensen nog doorhadden dat het satire was.
De afschuwelijke tv van tegenwoordig zal het intellect zeker niet aanzwengelen.
Zouden alle vrijgezelle boeren niet haast van straat zijn zou ge denken? Maar neen hoor, nog maar eens een nieuw seizoen.
Om van het recycleren van oude programma's en ze in een nieuw rotslecht jasje te steken nog maar te zwijgen.
De Canvascrack!Waar is den tijd dat we nog nen echte quiz hadden, met nobele onbekenden, en moeilijke (thema)vragen. Dat je na 50 minuten weer heel wat dingen geleerd had over dingen waarvan je eerder die dag niet eens wist dat ze bestonden.

Het enige wat we nog hebben is Blokken. Ik denk dat mijn ma en mijn broer daar soms naar kijken want af en toe delen die de 'pareltjes' van vragen en antwoorden die daar gegeven worden. Sommigen zijn echt gatachterlijk.Waar is den tijd dat we nog nen echte quiz hadden, met nobele onbekenden, en moeilijke (thema)vragen. Dat je na 50 minuten weer heel wat dingen geleerd had over dingen waarvan je eerder die dag niet eens wist dat ze bestonden.
De Canvascrack!![]()
En geloof het of niet: maar dat is de broer van Frank Galan.Lang daarvoor was er al de IQ-Kwis, ook gepresenteerd door Herman Van Molle...
En geloof het of niet: maar dat is de broer van Frank Galan.
1 jaar gratisIk geloof het want kan me nog herinneren dat voor één of ander programma (welk herinner ik me dan weer niet meer) Hermans medepresentatrice met bevallingsverlof was en Herman niet beter vond dan zijn broer te vragen: wie dus Frank Galan bleek te zijn...