Waar ben jij nostalgisch naar?

Was idd wel een mooie springplank voor vele van de nu betere en gekendere acteurs. Zo even uit het hoofd: Koen De Bouw, Wim Opbrouck, Werner De Smedt, Filip Peeters, Kurt Rogiers, Sandrine André, Veerle Baetens, ... die daar allemaal als quasi onbekende zijn begonnen.
Vreemd. Al die andere kan ik mij herinneren. Maar Wim Opbrouck niet meer blijkbaar.

Vreemd. Al die andere kan ik mij herinneren. Maar Wim Opbrouck niet meer blijkbaar.

Speelde dan ook maar een bijrol, als handlanger van Stef (Koen De Bouw) toen die ontsnapte uit de gevangenis en in die periode meerdere moorden en aanslagen pleegde. Heb die afleveringen als jong manneke vaak herbekeken (good old zelf opgenomen VHS) vandaar dat ik Wim Opbrouck vroeger altijd linkte aan Wittekerke.
Vooral de scène op het einde van deze aflevering (doorspoelen naar 46min45s ongeveer) blijf ik echt wel legendarische scène vinden :bow:

Ooh ja,Daar kon je tenminste nog eens voor schoolkinderen bladeren in laten drogen
En deze winter in de stoof smijten om u te verwarmen😁
Ah, ik had het eerder over zo een klein schriftje waar je zelf alles in noteerde.

Het telefoonboek en de Gouden Gids waren inderdaad wel ideaal om blaadjes voor het herbarium in te drogen ^^

Of ook alle telefoonnummers van buiten kennen. Ken bv nog steeds niet mijn vrouw waar ik al +20 mee samenhok hare nummer. Zal wel eens een toffe uitdaging worden als ik ergens zonder GSM strand.
Alle is veel, maar ik ken er toch wel een aantal.
Maar als die nummer in je toestel staan en je die niet steeds volledig moet indrukken, dan leer je die ook iet van buiten he.
Het is wel handig om een aantal nummers gewoon op een papiertje of kaartje bij je te hebben voor wanneer je problemen zou hebben met je gsm toestel.

img_0745.png

Terug
Bovenaan