Muscleduck
Well-known member
NostalgieBen wat in een GTAIV mood aan het komen...
* Schweine - Glukoza is zowat de unofficial themesong van GTAIV

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NostalgieBen wat in een GTAIV mood aan het komen...
* Schweine - Glukoza is zowat de unofficial themesong van GTAIV

We zitten met een kennerWas dat niet de Playboy? Ze heeft er twee keer in gestaan, 97 en 99 denk ik.

Eigenlijk op zich al nostalgie, heel die discussie de vorige pagina over Ann Van Elsen of Joyce De Troch...toen je als puber al zo'n foto's moest vinden of in het geniep een Emanuelle-film bekijken om een blote vrouw te zien. Ik heb het hier al eens in deze thread gezet: Britney Spears haar clip van "Don't let me be the last to know", dat was volgens mij gewoon gemaakt voor de geile puberfans.We zitten met een kenner

En ik denk dat ik dit toen ook gezegd heb: Als er 1 Britney clip gemaakt is voor de geile puber, is het deze wel.Ik heb het hier al eens in deze thread gezet: Britney Spears haar clip van "Don't let me be the last to know", dat was volgens mij gewoon gemaakt voor de geile puberfans
.Als je rondingen zoekt, look no furtherIn de p-magazinetijd had ze rondingen genoeg hoor en vooral puur natuur

;
Daar bestaan ecologische oplossingen voor.Alleen spijtig v die kop![]()
Nee gij , Sabrina Salerno was the shit.Was toch meer geprikkeld door Samantha Karen Fox dan da kind Britney .
Ik heb als 12jarige nog wat verdiend met het verkopen van kaartjes met blote madammen op de speelplaats. Ik kocht een pakje van 3 stuks voor 20fr en verkocht die per stuk voor 20fr.Doet me denken aan de "seksboekjes" in de middelbare school wie iemand in zn schooltas had.
Of onder de schoolbanken doorgegeven werd.
Was was dat spannend
Als je toen gesnapt werd kon je het niet verstoppen voor de juf of meester.
Nu moet de jeugd gewoon hun gsm maar afzetten
Ik verkocht sigaretten op de speelplaats aan de internen van de school.Ik heb als 12jarige nog wat verdiend met het verkopen van kaartjes met blote madammen op de speelplaats. Ik kocht een pakje van 3 stuks voor 20fr en verkocht die per stuk voor 20fr.
Nog nooit zoveel snoep gevreten.

Bwa ik vond die clip persoonlijk minder, must be my refined taste.En ik denk dat ik dit toen ook gezegd heb: Als er 1 Britney clip gemaakt is voor de geile puber, is het deze wel.
Wel bizar dat de "string over leren broek" look nooit is aan geslagen.
Britney is mid western white trailer thrash, refined does not apply.Bwa ik vond die clip persoonlijk minder, must be my refined taste.
Om erna tot het besef te komen dat beide dikke bucht is en Burger King de enige echte goede optie isBritney is mid western white trailer thrash, refined does not apply.
Gij zijt Quick met McDonald's aan het vergelijken, en probeert te argumenten dat Quick beter is omdat er 2 blaadjes sla tussen uwe burger liggen ipv 1.