En gij probeert nu te argumenteren dat Christina Aguilera verfijnder is omdat ze beter kan zingen (who the fuck cares).Om erna tot het besef te komen dat beide dikke bucht is en Burger King de enige echte goede optie is![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gij probeert nu te argumenteren dat Christina Aguilera verfijnder is omdat ze beter kan zingen (who the fuck cares).Om erna tot het besef te komen dat beide dikke bucht is en Burger King de enige echte goede optie is![]()
Net zoals McDo en Quick denk ik dat ons Britney vele jaren later nog goed geconserveerd is. Maar wel nog altijd trash.Britney is mid western white trailer thrash, refined does not apply.
Gij zijt Quick met McDonald's aan het vergelijken, en probeert te argumenten dat Quick beter is omdat er 2 blaadjes sla tussen uwe burger liggen ipv 1.
En de sla mag dan nog niet verlebberd zijn, er zijn toch sporen van de gekkekoeieziekte terug te vinden in den buger zelf...Net zoals McDo en Quick denk ik dat ons Britney vele jaren later nog goed geconserveerd is. Maar wel nog altijd trash.

Dat dat mij nooit opgevallen is, dat van die stringEn ik denk dat ik dit toen ook gezegd heb: Als er 1 Britney clip gemaakt is voor de geile puber, is het deze wel.
Wel bizar dat de "string over leren broek" look nooit is aan geslagen.
Linda

Ik bommekes. Van die zware strijkpiraten.Ik verkocht sigaretten op de speelplaats aan de internen van de school.![]()
Dus ik ene drugsdealer en jij een wapenhandelaarIk bommekes. Van die zware strijkpiraten.

Wonen jullie in deurne??Dus ik ene drugsdealer en jij een wapenhandelaar![]()

Jep, tis echt teleurstellendWist dit niet, best triest voor de klein mannen :-(
Welke? De 3 met de lightgun wasIk zag gisteren reclame op tv voor de eerste Rambo film die deze week uitgezonden gaat worden. Ik kreeg opeens een flashback naar één van de eerste Sega spellen die ik speelde en dat was die van Rambo first blood.
Ik zag me terug in onze speelkamer zitten met de buurjongens waar we allemaal om beurt mochten spelen.

Eu oei...Welke? De 3 met de lightgun was![]()

Schande!Hoe kon ik Linda vergeten?![]()

Linda!

www.instagram.com
Zijn wittekerke jaren? Wat was dat toch een zalige reeks. En wat een acteurs hebben daar eigenlijk niet in meegespeeld.Of Kurt Rogiers in zijn jonge jaren![]()
En Costa!Zijn wittekerke jaren? Wat was dat toch een zalige reeks. En wat een acteurs hebben daar eigenlijk niet in meegespeeld.
Zijn wittekerke jaren? Wat was dat toch een zalige reeks. En wat een acteurs hebben daar eigenlijk niet in meegespeeld.
Stan van Samang als de KevinWas idd wel een mooie springplank voor vele van de nu betere en gekendere acteurs. Zo even uit het hoofd: Koen De Bouw, Wim Opbrouck, Werner De Smedt, Filip Peeters, Kurt Rogiers, Sandrine André, Veerle Baetens, ... die daar allemaal als quasi onbekende zijn begonnen.

Was idd wel een mooie springplank voor vele van de nu betere en gekendere acteurs. Zo even uit het hoofd: Koen De Bouw, Wim Opbrouck, Werner De Smedt, Filip Peeters, Kurt Rogiers, Sandrine André, Veerle Baetens, ... die daar allemaal als quasi onbekende zijn begonnen.
Ook nog Staf Coppens, Hilde Gijsbrechts, Anneke de Keersmaeker, Roel Vanderstukken, Caroline Maes en nog verschillende anderen.Stan van Samang als de Kevin![]()