Muscleduck
Well-known member
Haha ik ook welIk had het meer voor ann van elsen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik ook welIk had het meer voor ann van elsen![]()

Ik ben gewoon subtieler dan uAnn van Elsen rondingen? En dan zeggen ze dat ik een fatshamer ben.
In de p-magazinetijd had ze rondingen genoeg hoor en vooral puur natuurAnn van Elsen rondingen? En dan zeggen ze dat ik een fatshamer ben.
In de p-magazinetijd had ze rondingen genoeg hoor en vooral puur natuur
Hier bij ons.Een poolse supermarkt? Hier in belgie of daar?![]()
Hmmmmmm, kk herinner mij die inderdaad een (klein) beetje voller. Wel een schoon madam zuh.
Tis toch het nostalgie topic? Wat vond gij van een half blote tet toen ge 14 waart?Gaan we nu ook al nostaligsch worden naar een half blote tet?
Dit dus . In de vakanties gewoon slapen tot je wakker werd.Kunnen slapen zonder problemen.
Uitslapen.
Uitgerust zijn.
En als kind letterlijk door een aardbeving door slapenDit dus . In de vakanties gewoon slapen tot je wakker werd.
Zonder wekker dus.

Ik vond dat leuk, net zoals ik het nu nog leuk vind maar als je met weemoed terugdenkt aan die blote tet stel ik mij vragen bij uw huidige gemoedstoestand (en vooral behoeftes).Tis toch het nostalgie topic? Wat vond gij van een half blote tet toen ge 14 waart?
Als het al zo lang geleden is dat je er nog een gezien hebt kan ik de heimwee begrijpen.Het eerste wat de meeste gezien hebben toen ze geboren waren was "een blote tet" dus is zeker nostalgie![]()
En gij hebt een kind genomen in de hoop dat dat beter gaat gaan?Kunnen slapen zonder problemen.
Uitslapen.
Uitgerust zijn.

Ik vond dat leuk, net zoals ik het nu nog leuk vind maar als je met weemoed terugdenkt aan die blote tet stel ik mij vragen bij uw huidige gemoedstoestand (en vooral behoeftes).
Zo nors vandaag makker, zand in de vagina?Als het al zo lang geleden is dat je er nog een gezien hebt kan ik de heimwee begrijpen.
Elke zomer opnieuw mijn radio programmeren om de leukste liedjes van mijn cd's op casettes te zetten. En mijn pa een halve pallet batterijen kopen omdat we met 3 waren, elk zijne Walkman.Dit is pas nostalgie
![]()