Waar ben jij nostalgisch naar?

Nostalgisch naar kampen bouwen in een bos.
Dat is nog altijd een droom van mij om een bos te kopen en daar een hutje in te bouwen :unsure:

Ik herinner mij, eind jaren 2000 denk ik, een extreem uitgebreide Nederlandstalige Star Wars-databank. Het was niet wookiepedia en ook niet Yodapedia.

Nooit meer teruggevonden.

En er was ook nog een (Vlaamse ?) site waar films besproken werden. Het was niet Moviemeter of filmtotaal en ook niet DVDinfo. Ze werkten met een stuk of 5 - 10 recensenten en ze hadden ook thema's zoals de 3 originele Star Wars films bijvoorbeeld. Beneden, onder de recensie, konden gebruikers dan (zonder inloggen) hun gedacht schrijven. Ik herinner mij nog dat er bij zo een stomme dansfilm (ik dacht Honey) er zo een hele hoop reacties waren DiE DaN Zo GeSchreVen WaReN xxx )))~~~(((( HoNeY iS Zo CoOl xxxx

Nooit die twee sites meer teruggevonden. Uren heb ik daar doorgebracht.

De hifi toren.
Hoeveel te meer ‘lagen’ ie had, des te cooler ‘m was.

4091ad9d-362a-40f2-a2da-068b509d6179.jpg
Vandaag deze gekocht voor de collectie👍
8-E7-B5878-7-EE2-4694-8-B50-B8-BA1-BE0-A872.jpg

Vroeger had ik op teletekst zo een hele rangorde van pagina’s, van BRT over Nederland en BBC en MTV. Altijd beginnen met het nieuws op de BRT en dan strikt dezelfde volgorde om te eindigen met de dagquiz van de BBC jeugd. Toegegeven minuscuul bier in vgl met internet maar was zo een ritueel na school en was leuk.

Teletekst hoe goed was dat niet :love: . Pagina 400 overzicht sportnieuws, 450 overzicht tennis, 480 overzicht andere sporten, 499 iets van randzaak in de sport , 500 voetbal en 101 overzicht algemeen nieuws. Die bekeek ik gegarandeerd meerdere keren per dag.

Teletekst was geniaal punt. Mogen ze van mij 95 procent van alle Sporza artikelen voor schrappen om in de plaats terug teletekst te hebben.

Teletekst hoe goed was dat niet :love: . Pagina 400 overzicht sportnieuws, 450 overzicht tennis, 480 overzicht andere sporten, 499 iets van randzaak in de sport , 500 voetbal en 101 overzicht algemeen nieuws. Die bekeek ik gegarandeerd meerdere keren per dag.

Teletekst was geniaal punt. Mogen ze van mij 95 procent van alle Sporza artikelen voor schrappen om in de plaats terug teletekst te hebben.
Ge had ook nog 199 dat was een grappige/bizarre gebeurtenis.
De lotto was 700 of 800 dacht ik.

504 & 599 :love:

Technologie en al wa ge wilt, maar dit had behouden moeten blijven, althans mijn mening, nu moet ge uwe smartphone al bovenhalen om iets te weten te komen...

Het had echt zijn charme vond ik.

Iets in dezelfde genre.
Kon evengoed bij "glimlach van vandaag"
Zat in de wachtzaal v spoed
Zie ik een ouder koppel en de man had in de hand tadaa
Wist niet eens dat dit nog bestond en nog verkocht werd
853-AE2-C8-A091-4612-8-BDF-94944-DAA5-DF8.png

Terug
Bovenaan